×
×

با حضور رهبر معظم انقلاب و در حسینیه امام خمینی(ره)؛
دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد

  • کد نوشته: 2365
  • دومین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب، مسؤولان نظام و اقشار مختلف مردمی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ شب هشتم ماه محرم، حسینیه امام خمینی (ره) میزبان هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از […]

    دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد
  • دومین شب مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب، مسؤولان نظام و اقشار مختلف مردمی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ شب هشتم ماه محرم، حسینیه امام خمینی (ره) میزبان هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نظام و عزاداران و سوگواران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بود.
    در این مراسم که با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در سخنانی با تبیین فضائل حضرت علی اکبر(ع)، گفت: جوانان حماسه‌ساز عاشورا الگوی جهاد اکبر و زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه هستند.
    همچنین آقایان سید محمد عاملی و سعید حدادیان در این مراسم به ذکر مصیبت حضرت امام حسین علیه‌السلام و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند.
    مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام تا پنجشنبه ۲۲ مهر (یازدهم محرم) ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.