×
×

دیدار آتلیه قم و مقاومت قرچک لغو شد

  • کد نوشته: 5984
  • دیدار تیم‌های آتلیه قم و مقاومت قرچک به دلیل مسائل امنیتی لغو شد.

    دیدار آتلیه قم و مقاومت قرچک لغو شد
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، براساس برنامه صورت گرفته در سازمان لیگ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشور بنا بود هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه کار خود را آغاز کند اما به نظر می‌رسد آغاز لیگ طلسم شده است.

    در نخستین مسابقه هفته دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد لغو شد و افتتاحیه لیگ به مسابقات دوم یعنی دیدار هیئت قم و گیتی پسند افتاد که این دیدار نیز روز گذشته به دلیل مسائل امنیتی برگزار شد.

    قرار بود روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه سالن شهید حیدریان پذیرای حریفان نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشد اما به دلیل میزبانی استان قم از مسابقات کشتی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) شرایط برای میزبانی محیا نبود.

    به همین منظور هیئت فوتبال استان قم طی مکاتباتی از تاریخ ۲۶ خردادماه عدم آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات به کمیته فوتسال اعلام کرد که هر باره با پافشاری کمیته فوتسال روبه‌رو شد.

    هیئت فوتبال استان قم نیز که متولی امر میزبانی بود، سالن حضرت مریم و شهدای بهزیستی را معرفی کرد اما به دلیل عدم گنجایش کافی سالن‌ها و موقعیت جغرافیایی سالن شهدا بهزیستی شورای تأمین امنیت استان با برگزاری مسابقات موافقت نکرد.

    به همین منظور دیدار تیم‌های فوتسال هیئت قم و گیتی پسند اصفهان در هفته نخست لغو شد تا آشفتگی‌ها در کمیته فوتسال فدراسیون ادامه داشته باشد و پس‌ازآن به همین دلیل دیدار تیم‌های آتلیه قم و مقاومت قرچک لغو و برگزاری آن به هفته‌های بعد موکول شد.

    با توجه به نامه‌ شورای تأمین شهرستان قم مبنی بر برگزاری نشدن این مسابقه در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم واقع در اتوبان امام علی (ع)، این مسابقه نیز لغو شود، درحالی‌که پیش‌ازاین قرار بود مصاف تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ پنج‌شنبه هشتم تیرماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام برسد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.