وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر خود به استان قم، با مراجع عظام تقلید آیت‌الله سبحانی و نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، روز گذشته دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، در سفر خود به استان قم با آیات عظام تقلید سبحانی و نوری همدانی دیدار کرد.

 

آیت‌الله سبحانی در دیدار با وزیر بهداشت تصریح کرد: شما در سخت ترین شرایط به لحاظ شروع کرونا مسئولیت را بر عهده گرفتید که بحمداله موفق بودید.

 

وی با بیان اهمیت فعالیت در حوزه بهداشت و درمان و توجه به نیاز بیماران ابراز کرد: این مسئولیت شما عبادت است و باید در تمام امور خود را در نظر بگیرید و به خدا متکی باشید.

 

آیت الله سبحانی در این دیدار کتاب فروغ ولایت که در خصوص زندگی امیرمومنان حضرت علی علیه السلام هست، را به وزیر بهداشت اهدا کرد.

 

آیت‌الله نوری‌همدانی نیز در دیدار با دکتر عین الهی اظهار کرد: شما توانستید خدمت بسیار بزرگی در زمینه مهار کرونا انجام دهید.

 

وی با بیان اینکه در ایام کرونا تاثیر اقدامات شما در جامعه بسیار زیاد بود، افزود: زمانی که فعالیت‌ها همراه با اخلاص باشد تاثیر خود را می‌گذارد.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه رفیع طبابت و معالجه بیماران در دین مبین اسلام بیان کرد: با بهره‌گیری از معارف ناب اسلام و معرفتی می توان ظرفیت خدمت مردم را افزایش داد.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم