مدیر شبکه جهانی ولایت از راه‌اندازی ۵ شبکه توسط عربستان سعودی برای ضربه زدن به مکتب تشیع خبر داد. شهرکریمه/آیت الله سید محمد حسینی قزوینی پیش از ظهر جمعه در بازدید محسن رضایی از شبکه جهانی ولایت در سخنانی اظهار داشت: شبکه ولایت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و شورای عالی سیاست‌گذاری آن با […]

مدیر شبکه جهانی ولایت از راه‌اندازی ۵ شبکه توسط عربستان سعودی برای ضربه زدن به مکتب تشیع خبر داد.

شهرکریمه/آیت الله سید محمد حسینی قزوینی پیش از ظهر جمعه در بازدید محسن رضایی از شبکه جهانی ولایت در سخنانی اظهار داشت: شبکه ولایت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و شورای عالی سیاست‌گذاری آن با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله اعرافی، آیت الله حسینی بوشهری و جمعی دیگر از اساتید برجسته حوزه علمیه قم تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ گروه علمی در این شبکه داریم، گفت: گروه مهدویت، تقریب مذاهب، احکام اخلاق و تربیت از جمله آنهاست.

مدیر شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه وحدت به صورت عملی در شبکه ولایت پیاده شده است، افزود: ما از شخصیت‌های برجسته اهل سنت در برنامه‌های زنده خود استفاده می‌کنیم که آنها نیز روحیه ضد سلفی دارند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی ۵ شبکه به زبان فارسی تأسیس کرده است، افزود: کار این شبکه‌ها ضربه زدن به مکتب تشیع است و آنها هتاکی‌ها را به جایی رساندند که اهانت‌ها به اهل بیت(ع) در طول چهارده قرن اخیر بی‌سابقه بوده است.

آیت الله حسینی قزوینی گفت: آنها به صورت علنی می‌گویند که هدفمان براندازی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تنها شبکه‌ای که در برابر این هجمه‌ها ایستاده، شبکه ولایت است افزود: ما به دنبال مباحث و روش‌های علمی در بیان موضوعات مختلف هستیم.

مدیر شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: وهابیون اخیراً روایات ضعیفی که در کتاب‌های شیعیان وجود دارد را به‌منظور تحریک اهل سنت مطرح می‌کند و رسانه ملی ما نیز تاکنون در برابر این هجمه‌ها واکنشی نشان نداده است.

راه‌اندازی شبکه انگلیسی ولایت تا پایان سال

وی با بیان اینکه شبکه جهانی ولایت به سه زبان فارسی عربی و انگلیسی در پنج قاره دنیا قابل دریافت است، افزود: راه‌اندازی شبکه انگلیسی ولایت نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال جاری این شبکه نیز راه‌اندازی شود.

آیت الله حسینی قزوینی تصریح کرد: معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) و پاسخ‌گویی به شبهات از اصلی‌ترین اهداف شبکه ولایت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته در سفر به عراق با آیت الله العظمی سیستانی دیدار داشتم که ایشان می‌فرمود من برنامه‌های شبکه ولایت را دنبال و برای شما نیز دعا می‌کنم.

مدیر شبکه جهانی ولایت ابراز داشت: شبکه ولایت با ده شبکه عربی منطقه تفاهم نامه‌هایی منعقد کرده است و در سال گذشته در ایام اربعین نیز هزار دقیقه برنامه به صورت زنده از این شبکه پخش شد که امسال نیز ادامه خواهد یافت.

مهرنیوز