×
×

آیا خرابکاری مسمومیت دانش‌آموزان دختر کار سازمان منافقین است؟
رد پای «مظنونین همیشگی» در پرونده مسمومیت دانش‌آموزان دختر!/ تلاش برای احیای انقلاب دن‌کیشوتی ۱۴۰۱ با تجاوز به «زن، زندگی، آزادی»

  • کد نوشته: 331014
  • ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در روزهای اخیر حساسیت افکار عمومی را برانگیخته و توسط رسانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی پیگیری شده است. تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که رد پای جدی از جریان نفاق در این ماجرا به چشم می‌خورد.

    رد پای «مظنونین همیشگی» در پرونده مسمومیت دانش‌آموزان دختر!/ تلاش برای احیای انقلاب دن‌کیشوتی ۱۴۰۱ با تجاوز به «زن، زندگی، آزادی»
  • مسمومیت‌ دانش‌آموزان دختر در چند استان، این روزها باعث نگرانی شدید خانواده‌ها و ملتهب شدن فضای سیاسی-رسانه‌ای کشور شده است. اگر چه هنوز ابعاد این خرابکاری، کاملا روشن نشده اما ردپای مظنون همیشگی در این قضایا نیز دیده می‌شود.
    به گزارش شهرکریمه؛ از حدود یک هفته پیش مسئله مسمومیت دانش‌آموزان (بالاخص دانش‌آموزان دختر) در برخی مدارس کشور در شهرهای قم و بروجرد جدی‌تر شده است. ابتدا به‌نظر می‌رسد دلیل این اتفاق نقص فنی در سیستم‌های گرمایشی و تهویه هوای مدارس فرسوده بوده است اما با گذشت مدتی سناریوهای دیگری نیز مطرح شد.
    در ابتدا عده‌ای همچون برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب این اتفاقات را به گروه‌های تندرو در کشور ربط دادند؛ آن‌ها معتقد بودند گروه‌های تندروی شبه‌مذهبی چنین کاری را برای ضربه زدن به تحصیل دختران انجام دادند. اما یک واکنش باعث خوردن جرقه‌ای جدید در ذهن مردم و فعالین رسانه شد. واکنشی که بی‌شباهت به بیانیه‌های داعش پس از انجام عملیات‌های تروریستی در جهان نبود و نامی آشنا در خرابکاری و جنایت در ایران را دوباره در رسانه‌ها مطرح کرد.
    مریم رجوی، عجوزه منافقین، در توییتی به مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان واکنش نشان داد. واکنشی که گمان اطلاع قبلی این گروهک از مسمومیت دانش‌آموزان را تقویت می‌کند. در توییت رهبر گروهک تروریستی منافقین، نشانه‌هایی جدی از برنامه‌ریزی شده بودن این جنایت وجود دارد.
    مسمومیت دختران
    ابتدا رجوی تلاش کرده است تا مسئله مسمومیت‌ها را تبدیل به موضوعی برای شکل‌دهی اعتراضات جمعی کند. پروژه‌ای که مانند نقشه پائیز ۱۴۰۱، قشر هدف آن بانوان جامعه هستند. او به وضوح از براندازان می‌خواهد که مسئله مسمومیت دانش‌آموزان را دقیقا مانند مسئله حجاب تبدیل به یک دست‌آویز برای عنادورزی به جمهوری‌اسلامی قرار دهند.
    نکته مهم دیگری که در رشته توییت رئیس‌جمهور خودخوانده و دن‌کیشوتی منافقین وجود دارد؛ تلاش برای پرونده‌سازی از این مسئله در مجامع عمومی است. در توییت آخر این رشتو، رجوی از گزارشگر ویژه سازمان ملل درخواست کرده تا به ایران سفر کند و پرونده‌ای از این ماجرا برای جمهوری‌اسلامی بتراشد. این اقدام نیز در راستای سیاست جدید ضدانقلاب قابل تحلیل است.
    بنظر می‌رسد از آن‌جا که احتمال جدی پیرامون حل مسئله هسته‌ای ایران وجود دارد، ضدانقلاب همگام با رژیم صهیونیستی در حال طراحی نقشه جدید برای تحریم کشور هستند. تلاش آن‌ها برای تحریم‌تراشی برای ایران پیرامون مسئله «حقوق بشر» از قصه‌بافی پیرامون وضعیت زندانیان سیاسی آغاز شد و اکنون نیز در فاز دیگری ادامه دارد. آن‌ها تلاش می‌کنند تا دست‌آویز دیگری برای وضع تحریم‌ها به کشورهای غربی بدهند.
    دست‌داشتن منافقین در این ماجرا همچنین توسط تعدادی از مسئولین و رسانه‌ها نیز تایید شده است. برای مثال «احمد راستینه» عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در نطق خود دست داشتن سازمان منافقین در این جنایت را تایید کرد. وی با اشاره به پیگری جدی دستگاه‌های امنیتی و قضایی گفت که «شک ندارد» دست‌هایی همچون دست‌های آلوده به خون سازمان منافقین در این پرونده حضور دارد.
    روز گذشته نیز در رابطه با این خرابکاری‌ها، سه نفر بازداشت شدند که رسانه‌ها و منابع پس از دستگیری این افراد، احتمال دست داشتن جریان نفاق را در این خرابکاری تایید کردند. مظنون همیشگی این اقدامات بنظر می‌رسد بار دیگر متهم ردیف اول این جنایت است.
    از گروهکی که به کشور حمله نظامی انجام داده، در حرم مطهر امام رضا بمب‌گذاری کرده است و ۱۷۰۰۰ نفر قربانی ترور کور آن‌ها هستند؛ بعید نیست در این ماجرا دست داشته باشد. همچنین واکنش برنامه‌ریزی شده و فکر شده این گروه نیز تایید کننده این فرضیه است. البته تلاش برای پرونده‌سازی مبتنی بر ماجرای مسمومیت‌ها توسط چهره‌های دیگری همچون مسیح علی‌نژاد دنبال می‌شود اما بنظر می‌رسد داعش ایرانی که سالیان سال است به انجام عملیات‌های تروریستی مشهور است در این ماجرا نیز نقش جدی داشته باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید