×
×

استاندار قم:
رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام اسلامی است

  • کد نوشته: 1448
  • استاندار قم با تاکید بر رفع مشکلات مردم توسط مسئولان گفت: جلب رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. به گزارش شهرکریمه به نقل از از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار صمیمی با اهالی منطقه ۳ در مسجد امیرالمؤمنین(ع) طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: […]

    رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام اسلامی است
  • استاندار قم با تاکید بر رفع مشکلات مردم توسط مسئولان گفت: جلب رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار صمیمی با اهالی منطقه ۳ در مسجد امیرالمؤمنین(ع) طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی الهی است و ذخیره آخرت خواهد بود.
    وی تاسی به اخلاق و منش شهیدان رجایی و باهنر که اسوه تقوا و فضیلت بودند را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید مشکلات و مسائل جامعه، آسیب شناسی و برای حل آنها تصمیم صحیح اتخاذ شود.
    وی با اشاره به طرح های در حال احداث در استان قم افزود: نیازسنجی طرح ها و کارشناسی صحیح لازمه تعریف هر طرحی در استان است تا از اجرای طرح هایی که بدون مطالعه و پشتوانه آغاز و نیمه کاره رها شده است پیشگیری شود.
    صادقی با تاکید بر نقش فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و استفاده از ظرفیت ها در افزایش بهره وری، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی اثرهای مهمی در رویکرد اقتصادی و رونق زندگی در کشور داشته است و باید به عنوان یک اصلی دائمی و همیشگی اجرا شود.
    استاندار قم با اشاره با آغاز طرح قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان، اظهار کرد: این طرح نقش مهمی در افزایش جاذبه گردشگری مذهبی در قم خواهد شد.
    در ادامه این جلسه مدیران استانی و شهری به پاسخگویی سوالات و مشکلات مردم در حضور استاندار پرداختند.
    هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال ۱۳۶۰ به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.