×
×

رعایت اصول بهداشتی در قم نوعی خدمت به زائران بانوی کرامت است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 31537
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت و آئین خطبه‌خوانی خادمان که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی نوع دیگری از خدمت در شهر اهل بیت (ع) برای سلامتی زائران این حضرت است. وی با اشاره به تلاش خادمان حرم […]

    رعایت اصول بهداشتی در قم نوعی خدمت به زائران بانوی کرامت است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت و آئین خطبه‌خوانی خادمان که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی نوع دیگری از خدمت در شهر اهل بیت (ع) برای سلامتی زائران این حضرت است.

    وی با اشاره به تلاش خادمان حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران در رعایت اصول بهداشتی برای زائران افزود: خوشبختانه امروز در زمینه کرونا در شرایط خوبی قرار گرفته‌ایم و تا تعداد زیادی این بیماری کنترل شده و روند نزولی بستری بیماران در استان قم ادامه داشته است.

    استاندار قم بیان کرد: برخی از استان‌هایی که در وضعیت سفید بودند به دلیل ناشناخته بودن رفتار این ویروس تبدیل به وضعیت قرمز شده‌اند.

    وی با تأکید بر ضرورت تلاش در ادامه روند نزولی بیماری کرونا در استان قم، افزود: امیدواریم بتوانیم زمینه سلامتی و نجات همه شهروندان از این ویروس را فراهم سازیم.

    سرمست بیان کرد: امیدوارم دختران الگوی زندگی خود را حضرت معصومه (س) قرار دهند و از ایشان در همه مراحل زندگی خود الگوگیری کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.