×
×

در قم مطرح شد
رفاقت با کشور عراق را به اقتصاد بیاورید

  • کد نوشته: 331689
  • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم است رفاقتی که با کشور عراق داریم را به حوزه اقتصادی بیاوریم.

    رفاقت با کشور عراق را به اقتصاد بیاورید
  • علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر ۲۹ اردیبهشت در مراسم صادرات پوشاک به عراق که با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان پوشاک در دانشگاه قم برگزار شد، در خصوص همکاری بین عراق و ایران در حوزه اقتصادی گفت: بین ایران و عراق رفاقتی وجود دارد که این رفاقت با خون گره زده شده است؛ این رفاقت را باید در حوزه اقتصاد بیاوریم.

    وی افزود: این رفاقت می‌تواند دو کشور را مکمل هم قرار دهد و جهان عرب و اسلام رو بهم وصل کند، تا بتوانیم مجموعه بزرگی با عراق درست کنیم و بدانید این نزدیکی قطعا رزق و روزی دارد و نتیجتا امیدوارم در جهت تکامل دینی حرکت کند.

    اقا محمدی در ادامه با بیان وضعیت صنعت لباس در ایران گفت: صنعت لباس یکی از مهم‌ترین صنایع پیشرفته کشور است ولی متاسفانه مورد بی‌‎توجهی قرار گرفته و در وهله اول لازم است که صاحب این صنعت، به آن عظمت دهد.

    وی افزود: لباس مظهر هنرها و ظرافت‌ها است و نشان دهنده کمالات فرهنگی در انسان‌هاست چرا که همه انسان‌ها دوست دارند زیبا دیده شوند.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کجای دنیا ترمه‌دوزی‌های ایران را دارد؟ به ارزش و کارایی صنعت پوشاک اشاره کرد وافزود: در صنعت لباس زیبایی زندگی وجود دارد، میتواند رابطه بین دو کشور را بهم گره بزند و می‌تواند بین عالم سرایت کند اگر با قیمت و فرهنگ مناسب عرضه شود، همچنین می‌تواند جنبه اشتغال‌زایی داشته باشد.

    وی در پایان گفت: فقط این نیست که کار شما کافی باشد بلکه جاهایی نیاز به حمایت حکومت هم دارید، و لازم است که در این مراسم افقی برای همکاری با عراق ترسیم کنید و هدف‌گذاری اقتصادی کنید تا بتوانیم به افق یک میلیارد دلار تبادل اقتصادی در صنعت پوشاک با عراق برسیم.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید