×
×

رفع فقر مادی مددجویان، بدون رفع فقر فرهنگی کاری ناتمام است

  • کد نوشته: 81332
  • آیت‌الله حسینی بوشهری خواستار ایجاد باور شکر نعمت و صبر در سختی ها در مددجویان شد و عنوان کرد: رفع فقر مادی بدون رفع فقر فرهنگی کاری ناتمام است.

    رفع فقر مادی مددجویان، بدون رفع فقر فرهنگی کاری ناتمام است
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، مدیرکل کمیته امداد استان قم با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم دیدار و درباره مشکلات مادی و فرهنگی مددجویان گفت و گو کردند.

     

    آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رفع فقر مادی بدون رفع فقر فرهنگی کاری ناتمام است و از شما بخاطر این دیدگاه هوشمند و هدفمند تشکر و قدردانی می‌کنم.

     

    وی با اشاره به اینکه مددجویان باید روی پای خودشان بایستند و توانمند شوند، افزود: ایجاد باور شکر نعمت و صبر در سختی ها برای مددجویان را هم به عنوان پیوست فرهنگی این رویکرد دنبال کنید.

     

    رئیس جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه قم گفت: اگر روح بندگی در مددجویان را تقویت کنید، یقین داشته باشید آستانه تحملشان در برابر سختی های زندگی بالاتر خواهد رفت.

     

    در ابتدای این دیدار محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه امسال رویکرد توانمندسازی و اشتغال در کمیته امداد استان قم را بیش از پیش تقویت خواهیم کرد، ابراز کرد: در سال گذشته با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومانی توانستیم ۴۰۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم و امسال برای ایجاد ۷۰۰۰ فرصت شغلی و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برنامه ریزی کرده ایم.

     

    وی با اشاره به شعار سال، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را خاطر نشان کرد: در استان قم برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به دنبال ایجاد مشاغل فرهنگی دانش بنیان هستیم.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.