×
×

رقابت افشید و قضاوت داور قمی در تبریز

  • کد نوشته: 23305
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، مرحله گروهی فصل جاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه هفتم آذر ماه وارد هفته دوم دور برگشت خود می‌شود و مدعیان صعود به مرحله نهایی در گروه‌های مختلف مقدماتی بازی‌های مهمی رو در روی یکدیگر انجام می‌دهند. نکته مهم و حائز اهمیت […]

    رقابت افشید و قضاوت داور قمی در تبریز
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، مرحله گروهی فصل جاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه هفتم آذر ماه وارد هفته دوم دور برگشت خود می‌شود و مدعیان صعود به مرحله نهایی در گروه‌های مختلف مقدماتی بازی‌های مهمی رو در روی یکدیگر انجام می‌دهند.

    نکته مهم و حائز اهمیت این است که امروز در تبریز دو اتفاق برای فوتبال قم رخ می‌دهد، نخستین اتفاق به قضاوت داور جوان و خوش‌آتیه فوتبال قم یعنی حسین زمانی و همچنین کمک داور فوتبال قم یعنی رحیم حاجی‌لو در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و مسابقه تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سایپا تهران است.

    این دیدار از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز در حالی برگزار می‌شود که داور مسابقه حسین زمانی است و کمک‌های وی فرزاد بهرامی و رحیم حاجی‌لو هستند، ضمن اینکه یاسر همرنگ و مجید محمدی کمک‌های اضافی این دیدار محسوب می‌شوند و داور چهارم محمدعلی پورمتقی خواهد بود.

    اما مسابقه‌ای که برای قمی‌ها اهمیت زیادی دارد، دیدار افشید قم با ماشین‌سازی تبریز است که در آن تیم فوتبال نوجوانان افشید باید با تمام انرژی برای به دست آوردن سه امتیاز تلاش کند، زیرا موقعیت افشید در جدول رده‌بندی متزلزل است و این تیم برای حفظ یا ارتقاء جایگاه خود باید از تبریز با امتیاز بازگردد.

    تیم فوتبال نوجوانان افشید قم که در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران طعم پیروزی را نچشیده، در نیم‌فصل نخست میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز بود و در ورزشگاه تختی قم تن به تساوی داد اما عصر امروز باید از میهمانی حریف امتیاز بگیرد تا خطر انتهای جدول و سقوط به دسته پائین‌تر این تیم را تهدید نکند.

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.