[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، امشب مهندس حاج سعید قاسمی، مهمان برنامه جهان آرا می‌شود و به روایت از زندگی مجاهدانه شهید آوینی و سعید قاسمی علاوه بر مرور خاطرات همراهی با شهید آوینی در روایت فتح، تفحص شهدا و در عملیات مرصاد، به روایتی از همراهی با مردم در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، امشب مهندس حاج سعید قاسمی، مهمان برنامه جهان آرا می‌شود و به روایت از زندگی مجاهدانه شهید آوینی و سعید قاسمی علاوه بر مرور خاطرات همراهی با شهید آوینی در روایت فتح، تفحص شهدا و در عملیات مرصاد، به روایتی از همراهی با مردم در مناطق محروم می‌پردازد.

حاج سعید قاسمی یکی از معدود افرادی است که تا امروز برای ترمیم و ساخت منزل مسکونی برای آسیب دیدگان زلزله‌های کرمانشاه، چند سالی در این استان مستقر شده و توانسته تعداد زیادی منزل برای ساکنین این استان تأمین کند.

 

روایت سعید قاسمی از زندگی مجاهدانه شهید آوینی در جهان آرا

روایتی که حاج سعید قاسمی از آشنایی خود با شهید سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم خواهد داشت، روایتی از حضور در عملیات مرصاد و تفحص شهدا خواهد بود که شنیدن آن، خالی از لطف نخواهد بود.

لازم به ذکر است این برنامه امشب، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه افق سیما پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۴:۳۰ مشاهده کنند. مجری این برنامه، امیرحسین ثابتی است.

[ad_2]