نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: روحانیت در جهاد، ولایت‌مداری، نگهبانی از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی در هر زمانی آماده و پای کار است و با قدرت این مسیر را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی صبح امروز در کنگره ۴ هزار شهید روحانی که در مصلای بزرگ قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: تمام این ۴ هزار شهید به تایید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است؛ آمار روحانیانی که در قالب‌های بسیجی و سایر رسته‌ها به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام و به مقام شهادت و جانبازی رسیده‌اند، حداقل ۱۰ برابر ۴ هزار شهید به ثبت رسیده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه هرگز روحانیت در مسیر جهاد فی سبیل الله از تهمت‌ها و فضاسازی‌ها هراسی نخواهد داشت، گفت: ما امروز به جلسه و یادواره شهدا آمده‌ایم تا از این بزرگان کسب حیات کنیم؛ ما معتقدیم شهید احیاگر جان‌های مرده است و به انسان و جامعه رنگ حیات می‌بخشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما امروز آمده‌ایم تا با شما عهد و میثاق ببندیم که راه شما را با قدرت ادامه می‌دهیم و با الگوگیری از شما تمام خوف و ترس‌ها را به کنار انداخته و در مسیر مستقیم بندگی، جهاد فی سبیل الله و در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کنیم.

 

وی اضافه کرد: ما امروز آمده‌ایم که با شما پیمان ببندیم که راه شما که همان جهاد همه جانبه و تشخیص مصداق جهاد در هر دوره ای است ادامه می‌دهیم؛ ما امروز با مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم و در مسیر منویات ولی امر مسلمین گام بر می‌داریم.

 

حاج صادقی با بیان اینکه روحانیت در جهاد، ولایت مداری، نگهبانی از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی در هر زمانی آماده و پای کار است و با قدرت این مسیر را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: روحانیت امروز فرمان جهاد مقام معظم رهبری را در جهاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، جهاد سازندگی، نظامی و در جهاد تبیین با گوش جان شنیده و ما با خون حضرت سیدالشهدا(ع) پیمان می‌بندیم که در این مسیر راه شما را ادامه بدهیم و فتنه انگیزی‌ها، فضاسازی‌ها و تهمت‌ها نخواهد توانست روحانیت را از سنگر اسلام انقلابی خارج نماید.

 

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، حوزه های علمیه قوی تر از همیشه در کنار انقلاب اسلامی مانده و تا تحویل دادن این انقلاب به منجی عالم بشریت به راه خود ادامه خواهد داد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود گفت: این کنگره قرار بود در سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا حدود دو سال به تاخیر افتاد و در مسیر برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی ۷۱۰ یادمان شهدای روحانیت طی ماه‌های گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد‌‌.

 

انتهای پیام/