×
×

روسای سه قوه برای بی‎ثباتی اقتصادی کشور راه علاج پیدا نمایند

  • کد نوشته: 11769
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز ۶ شهریور ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم با اشاره به موضع های ریاست جمهور در سازمان ملل متحد اظهار کرد: موضع ریاست جمهور در سازمان ملل از موضع ابهت بود که قابل تقدیر […]

    روسای سه قوه برای بی‎ثباتی اقتصادی کشور راه علاج پیدا نمایند
  • روسای سه قوه برای بی‎ثباتی اقتصادی کشور راه علاج پیدا کنندبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز ۶ شهریور ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم با اشاره به موضع های ریاست جمهور در سازمان ملل متحد اظهار کرد: موضع ریاست جمهور در سازمان ملل از موضع ابهت بود که قابل تقدیر هست؛ ریاست جمهورکشورمان با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفته بود که نیازی به اظهار کرد و گو نداریم؛ زین پس باید شاهد موضع های استوارتری تراز نظام باشیم.
    وی اضافه کرد: مشکلات کشوردر عرصه اقتصادی به حدی هست که فشار زیادی روی مردم هست، از روسای سه قوه به ویژه قوه مجریه می خواهم که برای بی ثباتی اقتصادی علاجی پیدا کنند؛ متاسفانه هر ساعت شاهد کاهش اعتبار پول ایران هستیم و دولتمردان باید از اقتصاددانان معروف برای برون رفت از بحران استفاده نمایند.
    وی با ذکر این مطلب که گرانی در جامعه غوغا می کند گفته بود: متاسفانه در این روزها می بینیم که بعضی در این مورد مثل دشمن عمل می نمایند و کالایی که در اختیارشان می باشند را احتکار می کنند، دشمن از این وضع خرسند هست، بعضی از مشکلات ذی ربط به تحریم هست، اما بعضی از مشکلات به داخل کشور برمی گردد.
    دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر لزوم تجدید نظر در سیاست های اقتصادی دولت اظهار کرد: دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد، بعضی گویی در داخل کشور در وضع کنونی در پی تسویه حساب با مردم می باشند.
    وی بر لزوم توسعه عدالت اجتماعی و الزامات آن نیز اظهارکرد: من جمله با اهمیت ترین شاخصه های عدالت اجتماعی، شایسته سالاری و توجه به حقوق نیازمند هست؛ فقر از تلخ ترین تلخی های یک جامعه هست؛ فقر کم هم در جامعه فراوان هست زیرا عارضه های زیادی دارد؛ اگر عدالت اجتماعی پژوهشگر نشود فقر تولید می گردد و مردم نیز در رنج می باشند.
    امام جمعه شهر قم با اشاره به عاشورایی بودن ملت ایران اظهار کرد: ملت ما با این فرهنگ از گردنه مشکلات سخت گذر می کند و با همه دشواری ها در برابر همه مشکلات می ایستد؛ ملت ما در دفاع مقدس ثابت نمودند که با وجود مشکلات در برابر دشمنان قدعلم می کنند.

    پرونده انتقام گیری رزمندگان اسلام از مزدوران و اربابان آنان سنگین‎تر گردید

    وی با اشاره به شروع سال تحصیلی در مدرسه ها و دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیز اظهار کرد: در کمال خوشبختی کشور ما در سالهای موخر از رشد قابل قبولی بهره مند بوده هست و امید داریم این رشد متوقف نشود و دانشجوهای و اساتید این مسیر را به زیبایی دنبال کردند و کشور را به رشد و توسعه بیشتری برسانند.
    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.