[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست در نشست خبری که ظهر چهارشنبه در آستانه دهه کرامت در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مدیران استان باید نسبت به عملکرد دستگاه خود در مقابل مردم پاسخگو باشند و در صورتی که مشاهده شود یکی از مدیران به وظایف خود عمل نمی‌کند با او از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست در نشست خبری که ظهر چهارشنبه در آستانه دهه کرامت در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مدیران استان باید نسبت به عملکرد دستگاه خود در مقابل مردم پاسخگو باشند و در صورتی که مشاهده شود یکی از مدیران به وظایف خود عمل نمی‌کند با او از سوی دستگاه‌های نظارتی به شدت برخورد می‌شود.

وی بر ضرورت ارتباط مدیران با مردم تأکید کرد و گفت: ملاقات‌های عمومی مدیران با مردم در روزهای خاصی از هفته بسیار ضروری است و این مسئله از تکالیف آنها محسوب می‌شود که باید در کنار دیگر برنامه‌هایشان به آن عمل کنند.

مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

استاندار قم به نقش خبرنگاران در انتقال مشکلات مردم به مسئولان اشاره کرد و گفت: بر مدیران لازم و ضروری است که پاسخگوی خبرنگاران باشند و نباید از پاسخ به مطالبات و پرسش‌های خبرنگاران با شانه خالی کردن رد مسئولیت کنند.

وی همچنین برضرورت تعامل خبرنگاران رسانه‌ها با مسئولان نیز تأکید و تصریح کرد: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و باید انتقادات سازنده و راهکارهای عملیاتی را پیش پای مسئولان بگذارند و تخریب و حاشیه سازی را خط قرمز کار خود قرار دهند.

همکاری شهرداری و استانداری در قم

سرمست در ادامه سخنان خویش به همکاری شهرداری و استانداری اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری برنامه‌های عملیاتی خود را با نظر استانداری اجرایی می‌کند و به همین دلیل استانداری در جریان اقدامات شهرداری در همه امور قرار دارد.

وی اضافه کرد: استانداری نیز در مقابل حسن نیت شهرداری از تمام اقدامات این نهاد در ارائه خدمات مطلوب که به مردم و زائران حمایت می‌کند.

به دنبال تحول آفرینی در بخش‌های مختلف استان هستیم

استاندار قم با تأکید بر اینکه به دنبال تحول آفرینی در بخش‌های مختلف استان هستیم، تصریح کرد: این اقدامات در کنار پیگیری مسائل استانی و آبادانی استان و دیگر امور جاری صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به مسئله رونق تولید در قم اشاره کرد و گفت: این مسئله که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است به صورت جدی در قم پیگیری می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: در آبان ماه امسال همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و تولید در قم برگزار می‌شود که این همایش در راستای تلاش برای ایجاد رونق تولید برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی دولت در قم همراه یکدیگر هستند، گفت: کسانی که واقعاً مخالف دولت باشند نباید در تیم دولت قرار بگیرند، اما در غیر این صورت به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای نباید از برنامه‌ها کنار گذاشته شوند.

[ad_2]