مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: طرح‌های تبلیغاتی به صورت یکپارچه به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت با حضور مدیران امور شهری و مقامات استانی رونمایی می‌شود. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید رضا عابدی خرسند به نقش ارزنده شهروندان قمی در حماسه نهم دی سال ۸۸ و […]

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: طرح‌های تبلیغاتی به صورت یکپارچه به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت با حضور مدیران امور شهری و مقامات استانی رونمایی می‌شود.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید رضا عابدی خرسند به نقش ارزنده شهروندان قمی در حماسه نهم دی سال ۸۸ و لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و این حرکت را در ادامه قیام خونین ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۷ برشمرد و افزود: شهرداری قم همچون دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی برای این مناسبت نیز از قبل برنامه‌ریزی داشته و اقداماتی را در این زمینه انجام داده است تا در پاسداشت این روز و همچنین یوم الله ۱۹ دی ماه که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ همراه و همگام با ملت غیور و همشهریان عزیز باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای بزرگداشت دهه بصیرت امسال گفت: شهرداری قم امسال در حوزه فضاسازی و تبلیغات شهری رویه‌ یکپارچه‌ای را مد نظر قرار داده و با ارائه طرح‌های مفهومی و استفاده از توان هنرمندان بومی و ملی و جوانان انقلابی سعی در پربار کردن و پیام‌رسانی مؤثر از طریق این گونه تبلیغات را دارد.

عابدی خرسند با اشاره به هماهنگی صورت گرفته در خصوص رونمائی از این طرح‌ها و اکران آن در سطح شهر گفت: روز چهارشنبه هشت دی ماه با حضور مدیران و مقامات استان، از مجموعه طرح‌های دهه بصیرت رونمائی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: پس از مراسم رونمائی، این طرح‌ها در تمامی سطح شهر قم و با تیراژ بالا در قالب‌های گوناگون نظیر استرابرد، پرتابل، آویز، عرشه پل‌ها و بیلبوردهای شهری اکران خواهد شد.