معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه در حوزه امنیت و محافظت نیز خادمان تلاش‌های زیادی را ادامه دهند، تصریح نمود: در زمینه عرضه خدمات رفاهی و ساکن کردن نیز ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، ساکن کردن دادن به زوار و برطرف دغدغه‌های زوار دنبال شده هست.وی از عرضه خدمات رفاهی من جمله تعمیر […]

امتیاز موکب حضرت معصومه(س) رویکرد فرهنگی آن هست/ مراجعه همه روزه 100 کودک  
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه در حوزه امنیت و محافظت نیز خادمان تلاش‌های زیادی را ادامه دهند، تصریح نمود: در زمینه عرضه خدمات رفاهی و ساکن کردن نیز ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، ساکن کردن دادن به زوار و برطرف دغدغه‌های زوار دنبال شده هست.
وی از عرضه خدمات رفاهی من جمله تعمیر ویلچر و کفاشی به ۶۰ هزار نفر یاد واظهار کرد: سال کنونی در مهمانسرای موکب حرم مطهر از ۱۶۰ هزار زیارت کننده پذیرایی شده هست.

وی از کوشش خدام در زمینه فضاسازی موکب حرم مطهر تقدیر نمود و اضافه کرد: دو هزار و ۵۰۰ دقیقه ارتباطات زنده که در موکب حرم مطهر اتفاق افتاد اتفاق بزرگ و قابل تقدیری هست که در این راستا باید از صدا و سیما و عاملان مربوط تقدیر کنیم.
مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفته بود: سال کنونی در حوزه خدمات فرهنگی مخصوص خواهران برنامه‌های مختلفی اجرا گردید؛ غرفه کودک و نوجوان موکب آستان مقدس نیز یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های موکب بود که همه روزه نزدیک به ۱۰۰ کودک به آن مراجعه می‌کردند.
وی با اهتمام بر اینکه امتیاز با اهمیت موکب حرم مطهر داشتن رویکرد فرهنگی بوده هست، تصریح نمود: اعزام سفیران کریمه به مواکب متفاوت و برپایی مراسم‌‌ مذهبی من جمله محافل قرآنی و نمازهای جماعت با استقبال پرشور زوار اربعین حسینی مواجه گردید.
انتهای پیام