به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار گردید. این مراسم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، سید محمدصادقی استاندار شهر قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار گردید.

این مراسم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، سید محمدصادقی استاندار شهر قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان شهر قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده های مردم شهر قم در مجلس و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم شروع و در ادامه سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) شهر قم به همه مهمان های خوش‌آمد گفت.

سردار احمدی گفت: امروز ملت عزیز ایران از هشت سال دفاع مقدس با سربلندی اسم می‌برد، این حصری که امروز از آن اسم می‌بریم یعنی تحریم‌ها، ذی ربط به امروز نبوده لکن ذی ربط به سال ۵۸ هست، ما جنگ را با تحریم‌ها گذرانده‌ایم، حال چه شده علی رغم تذکرات ولی امر مسلمانان مبنی بر تکیه بر اقتصاد مقاومتی هنوز هم توجه به آن نمی‌شود.

‌‌در ادامه آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با اهتمام بر اینکه برپایی رژه نیروهای مسلح در ایران به‌عنوان عبادت شمرده می‌شود، اضافه کرد: رژه و مراسم امروز در نزد مؤمنین در عصر غیبت امام زمان(عج) برای آن هست که اگر روزی این امام همام قیام کردند به روز جدشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایشان نیفتند.

در بخش انتهایی این مراسم گروهان‌های نمونه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان شهر قم، نیروی انتظامی و نواحی متفاوت بسیج با رژه از مقابل جایگاه، ابهت و آمادگی خود را نمایش دادند.