مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: زمین لرزه ۳٫۲ ریشتری امشب شهر جعفریه قم هیچ تلفات و یا خسارتی به همراه نداشت. محسن اوروجی با اشاره به زلزله جعفریه خاطرنشان کرد: از این زمین لرزه ها زیاد اتفاق می افتد و معمولا زمین لرزه های زیر چهار ریشتر، خسارتی بر جای نخواهد گذاشت. مرکز لرزه […]

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: زمین لرزه ۳٫۲ ریشتری امشب شهر جعفریه قم هیچ تلفات و یا خسارتی به همراه نداشت.

محسن اوروجی با اشاره به زلزله جعفریه خاطرنشان کرد: از این زمین لرزه ها زیاد اتفاق می افتد و معمولا زمین لرزه های زیر چهار ریشتر، خسارتی بر جای نخواهد گذاشت.
مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ساعت ۱۸:۰۸ امشب زلزله ای با بزرگی ۳٫۲ ریشتر در عرض جغرافیایی ۳۴٫۷۳۳ درجه شمالی و به طول جغرافیایی ۵۰٫۴۵۷ شرقی در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در شهر جعفریه قم را ثبت کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان قم هم چنین از برگزاری مانور ایمنی در مقابل زلزله در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: این مانور امروز در مدرسه شهید احمدی روشن واقع در منطقه ۳ قم انجام شد.
جعفریه یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. سیزدهم دی ماه سال گذشته نیز زمین لرزه ای با قدرت ۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهر جعفریه در استان قم را لرزاند.