عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار تبیین سبک زندگی بانوان شهید استان قم در رسانه ها شد.

[ad_1]

به گزارش شهرکریمه از قم، نرجس نیازمند در گفت‌وگویی خبری، ضمن تجلیل از برگزاری اجلاسیه نکوداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم ابراز داشت: تک تک این شهدای عزیز، الگو و افتخار همه مردم قم به خصوص بانوان و دختران ما هستند و باید بکوشیم که سبک زندگی و اندیشه آن ها را به درستی در جامعه تبیین کنیم.

وی همچنین با اشاره به نقش بانوان جامعه در تربیت فرزندان و همچنین ترویج روحیه انقلابی در کشور گفت: خدای ناکرده اگر این نقش تضعیف شود، بی شک کلیت جامعه دچار آسیب می شود، چرا که مادران ما نقش بسیار مهمی در تربیت نسل برعهده دارند.

وی با بیان این که خانواده های معظم شهدا به خصوص مادران، همسران و خواهران شهدا با صبر و استقامت خود درس های ماندگاری به ما داده اند، افزود: به لطف الهی بعد از گذشت ۲۸سال قرار است دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شود که این اجلاسیه بخشی از تلاش های عزیزان برای تکریم نام و یاد بانوان شهید است.

نیازمند همچنین با تأکید بر این که باید زندگی نامه بانوان شهید استان قم در رسانه ها تبیین شود، ابراز داشت: در این زمینه نباید کوتاهی کنیم، چرا که در این صورت بدون شک شرمنده شهدا خواهیم شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع