×
×

“سقائیان نژاد” بدون رقیب شهردار قم شد/رأی قاطع هر ۱۳ نفر به “سقائیان نژاد”

  • کد نوشته: 6695
  • رئیس موقت شورای پنجم شهر قم گفت: در بررسی‌ها برای تصدی‌گری پست شهرداری گزینه‌های دیگری هم مطرح بودند، ولی با تحلیل‌هایی به سراغ آن‌ها نرفتیم و سقائیان نژاد بدون رقیب شهردار قم شده‌اند.

    “سقائیان نژاد” بدون رقیب شهردار قم شد/رأی قاطع هر ۱۳ نفر به “سقائیان نژاد”
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، عبدالله جلالی صبح امروز نشست خبری که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات منتخبین شورای پنجم اظهار داشت: بعد از برگزاری انتخابات منتخبین مردم تاکنون ۳۹ جلسه و دیدار علیرغم عدم رسمیت و به علت علاقه‌مندی به خدمت برگزار کرده‌اند.

    وی مطالعات دقیق وضعیت شهر و شهرداری را در کنار مطالعه برنامه قم ۱۴۰۰ و برنامه ۱۴۱۴ شهرداری را ازجمله اهداف منتخبین پیش از آغاز رسمی شورای پنجم برشمرد و افزود: منتخبین شورای پنجم دیدارهایی هم با تولیت‌های حرم مطهر و جمکران، هر سه نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم برگزار کردند.

    رئیس موقت شورای پنجم شهر قم خاطرنشان کرد: برگزاری جلساتی با شهردار و معاونان، تدوین منشور اخلاقی اعضا، و مطالعه و بررسی برنامه سال ۹۶ شهرداری و تحلیل ۴ ماهه نخست سال از دیگر فعالیت‌های منتخبین مردم تا پیش از آغاز شورای پنجم بوده است.

    وی بابیان اینکه شاخص‌های انتخاب شهردار با ۲۲ شاخص و ۹۵ زیر شاخص توسط منتخبین شورا تعیین و تدوین شد، ابراز کرد: تعهد به‌نظام و ولایت‌فقیه، داشتن توان مدیریتی، داشتن تخصص و تجربه در مدیریت شهری، آشنایی با قوانین و مقررات شهرداری، شناخت شهر و شهرداری قم به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و موقعیتی و داشتن نگاه توسعه‌ای ازجمله شاخص‌های انتخاب شهردار است.

    جلالی یکی از مهم‌ترین وظایف شورا را انتخاب شهردار دانست و گفت: چندین جلسه با شهردار کنونی برگزار و توقعات و انتظارات مردم و شورا را منعکس کردیم که نهایتاً طی فرآیندی سقائیان نژاد با رأی قاطع ۱۳ نفره در پست شهردار کلان‌شهر قم ابقا شدند.

    وی با تأکید بر اینکه سقائیان نژاد امتیازات لازم برای تصدی‌گری پست شهرداری را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: با بررسی عملکرد شهردار در طول دو سال گذشته، توجه به اصل ثبات مدیریت موفق، برنامه محوری بودن ایشان و داشتن روحیه خدمت شورای پنجم تصمیم گرفت بار دیگر به ایشان اعتماد کند.

    رئیس موقت شورای پنجم شهر قم یادآور شد: در بررسی‌ها برای تصدی‌گری پست شهرداری گزینه‌های دیگری هم مطرح بودند، ولی با تحلیل‌هایی به سراغ آن‌ها نرفتیم و سقائیان نژاد بدون رقیب شهردار قم شده‌اند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.