هنرمند برجسته سینما در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سلطان‌الذاکرین گفت: نام و یاد سلیم موذن‌زاده همچون آواها و نواهای معنوی‌اش جاودانه می‌ماند. به گزارش شهرکریمه فرهاد قائمیان در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت فخرالشیعه استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی اعلام کرد: خبر درگذشت سلطان الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی مرا همانند هر مسلمانی متاثر کرد. در […]

هنرمند برجسته سینما در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سلطان‌الذاکرین گفت: نام و یاد سلیم موذن‌زاده همچون آواها و نواهای معنوی‌اش جاودانه می‌ماند.

به گزارش شهرکریمه فرهاد قائمیان در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت فخرالشیعه استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی اعلام کرد: خبر درگذشت سلطان الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی مرا همانند هر مسلمانی متاثر کرد.

در این پیام آمده است: بی‌شک نوای ملکوتی آن عزیز از دست رفته در قلوب هر مسلمان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ماندگار خواهد بود.

در پیام این هنرمند برجسته سینما تصریح شده است: بنده این مصیبت عظیم را به محضر تمامی هموطنان و هم‌استانی‌های بزرگوار و خانواده ارزشمند موذن‌زاده اردبیلی از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و آرزوی محشور شدن ایشان با اربابمان امام حسین‌(ع) را دارم.

حوزه‌ هنری استان اردبیل نیز در پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیل اعلام کرده است: ارتحال عالم ربانی و مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی همزمان با ایام سوگواری ماه صفر، موجب تأثر و تألم خاطر شیعیان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) شد.

در این پیام آمده است: ایشان به عنوان یکی از مفاخر برجسته و جلیل‌القدر دارالارشاد اردبیل علاوه بر مجاهدت در سنگر مرجعیت، تدریس و تحقیق و ترویج علوم دینی، یار دیرینه امام و مقام معظم رهبری در مبارزات انقلابی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که همواره نقش مهم و ماندگاری در خدمت به نظام و انقلاب ایفا کردند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل، این ضایعه اسفناک را خدمت بیت شریف آن مرحوم، مردم متدین استان اردبیل و همه شیعیان و مقلدان وی در سراسر کشور و جهان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کند.