به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در جمع مسئولان مدرسه ها علمیه استان قزوین، حبیب وند و حجج‌اسلام سید مصطفی موسوی، عباس افشار را به ترتیب به‌عنوان «مسئول دفتر مدیر»، «معاون تهذیب» و «مسئول جذب مراجع پایدار» حوزه علمیه قزوین معرفی کرد. حجت‌الاسلام عباسی علاوه بر این […]

سه نصب جدید در حوزه علمیه قزوین

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در جمع مسئولان مدرسه ها علمیه استان قزوین، حبیب وند و حجج‌اسلام سید مصطفی موسوی، عباس افشار را به ترتیب به‌عنوان «مسئول دفتر مدیر»، «معاون تهذیب» و «مسئول جذب مراجع پایدار» حوزه علمیه قزوین معرفی کرد.

حجت‌الاسلام عباسی علاوه بر این از زحمات حجت‌الاسلام افشار در زمان تصدی مسیولیت دفتر مدیر حوزه علمیه قزوین، تشکر نمود و دنبال کرد: وی با محافظت سمت مسئول ارتباطات عمومی، عهده‌دار جذب مراجع پایدار حوزه استان نیز شده هست.
مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: تغییر و جابجایی بعضی از معاونت‌ها و مسئولان مدرسه ها به‌منزله ناکارآمدی آن‌ها نیست، لکن این تحولات در زمینه رشد هرچه زیادتر حوزه استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام