به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم،،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای شهر قم در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت شانزده روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه در ورزشگاه شهید حیدریان برابر تیم مقاومت قرچک صف آرایی می کند.   این دوره از […]

سوهان شهر قم به مصاف مقاومت قرچک می رود/تماشای دیدار رایگان استبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم،،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای شهر قم در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت شانزده روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه در ورزشگاه شهید حیدریان برابر تیم مقاومت قرچک صف آرایی می کند.

  این دوره از مسابقات با برپایی هفت بازی در نقاط متفاوت کشور به انجام می‌رسد که در شهر قم، تیم سوهان محمد سیما در مقابل دیدگان تماشاگران قمی به میدان می‌رود.

تیم سوهان محمد سیما از ۱۵ بازی قبلی خود مالک ۲۵ امتیاز هست و در رده پنجم جدول قرار گرفته هست و در کوشش هست با برتری در این بازی ۲۸ امتیازی شده و موقعیت تیم رده سومی فرش رأی های مشهد را مورد تهدید قرار دهد.

وضع جدول رده بندی لیگ برتر به گونه‌ای هست که ۲ تیم گیتی پسند اصفهان با ۳۷ امتیاز و مس سونگون با ۳۶ امتیاز، در بالای جدول خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و رقابت برای قهرمانی تنها بین این دو تیم پرمهره جریان دارد اما در قسمت دیگر جدول چند تیم برای اکتساب رده سوم لیگ دندان تیز کرده‌اند که نماینده شهر قم یکی از آن‌ها هست.

اختلاف امتیاز بین تیم‌های سوم تا هفتم جدول، کم هست و به این ترتیب همه این تیم‌ها امید دارند بتوانند خود را تا رده سوم جدول بالا بکشند به به صورتی که در حال حاضر فرش رأی های مشهد با ۲۸ امتیاز سوم هست، شهروند ساری با ۲۵ امتیاز چهارم هست و سوهان محمد سیمای شهر قم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار دارد.

حفاری خوزستان با ۲۴ امتیاز و سن ایچ ساوه با ۲۲ امتیاز پشت سر نماینده شهر قم در جدول لیگ قرار دارند و شاگردان حسین صبوری برای صعود در جدول باید این هفته در شهر قم برنده گردند.

محمد سیما تا پایان هفته پانزدهم با ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی ایستاده و مقاومت قرچک هم با ۱۷ امتیاز در رده دهم قرار دارد.