×
×

شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

  • کد نوشته: 20512
  • [ad_1] به گزارش حوزه دولت شهرکریمه به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان یک شبکه تخلفات ارزی را شناسایی و به دام انداختند. وی گفت: متخلفین طی سال های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷ اقدام به ثبت یا اجاره تعدادی […]

    شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • [ad_1]

    به گزارش حوزه دولت شهرکریمه به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان یک شبکه تخلفات ارزی را شناسایی و به دام انداختند.

    وی گفت: متخلفین طی سال های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷ اقدام به ثبت یا اجاره تعدادی شرکت تجاری صوری نموده و پس از پرداخت میلیون ها تومان رشوه توانسته اند اقدام به ثبت سفارش واردات کالاهای اساسی و دریافت بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارز دولتی از بانک های مختلف نمایند. این شبکه بخش ناچیزی از ارز دریافتی را به واردات اختصاص داده و با مصرف مابقی آن در مجاری غیر قانونی، چند صد میلیارد تومان مال نامشروع به دست آورده اند.

    علوی گفت: عناصر اصلی شبکه با دریافت وکالت از برخی کارمندان از نام و حساب های بانکی آنان برای پوشش فعالیت های مجرمانه خود سوء استفاده نموده و قصد فرار از پرداخت مالیات های کلان حاصل از فعالیت ها را نیز داشتند. یکی از سران شبکه که مدتی متواری و در صدد خروج غیرقانونی از کشور بود، دستگیر و همراه با سایر اعضاء تحویل مراجع قضایی شدند. 

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.