حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وامدار شهداست و اگر امروز کشور ما در حوزه‌های متفاوت پیشرفت نموده در سایه امنیت هست؛ امنیتی که با نثار خون شهدا برای ما به وجود آمده هست.وی اضافه کرد: ابهت و امنیت کشور و […]

شهدا ایثارگران مسیر عزت و امنیت کشور هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وامدار شهداست و اگر امروز کشور ما در حوزه‌های متفاوت پیشرفت نموده در سایه امنیت هست؛ امنیتی که با نثار خون شهدا برای ما به وجود آمده هست.
وی اضافه کرد: ابهت و امنیت کشور و این مبحث که ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد و دشمنان از ایران اسلامی حساب می‌برند و مستضعفین و محرومین عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی و موضع‌گیری نظام هست؛ همه به برکت شهداست.
مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: از اوائل انقلاب اسلامی تاحالا اگر کشور در تندباد حوادث محافظت ‌شده هست به‌واسطه تلاش‌هایی بوده هست که شهدای انقلاب اسلامی در مبارزه با دسیسه‌های دشمن داشتند.
وی گفته بود: کنگره سه هزار شهید استان قزوین یکی از بزرگ‌ترین وقایع فرهنگی کشور هست و تکریم شهدایی هست که با نثار جان خود به این کشور ابهت و عظمت بخشیدند.

انتهای پیام