×
×

شهرکریمه – اجرای طرح بهسازی آسفالت تقاطع غیرهمسطح خرمشهر

  • کد نوشته: 32963
  • [ad_1] اجرای طرح بهسازی آسفالت تقاطع غیرهمسطح خرمشهر به گزارش شهرکریمه محمدرضا زیدآبادی با اشاره به اهمیت این تقاطع اظهار کرد: از آنجا که این تقاطع در کریدور اصلی ترافیک شمال به جنوب و جنوب شرق کشور واقع شده و نیز نقشی اساسی در هدایت و تسهیل ترافیک دو بخش شهری و برون‌شهری استان دارد […]

    شهرکریمه – اجرای طرح بهسازی آسفالت تقاطع غیرهمسطح خرمشهر
  • [ad_1]

    اجرای طرح بهسازی آسفالت تقاطع غیرهمسطح خرمشهر

    اجرای طرح بهسازی آسفالت تقاطع غیرهمسطح خرمشهر

    به گزارش شهرکریمه محمدرضا زیدآبادی با اشاره به اهمیت این تقاطع اظهار کرد: از آنجا که این تقاطع در کریدور اصلی ترافیک شمال به جنوب و جنوب شرق کشور واقع شده و نیز نقشی اساسی در هدایت و تسهیل ترافیک دو بخش شهری و برون‌شهری استان دارد بهسازی و ارتقاء ایمنی آن در اولویت برنامه‌های عمران جاده ای این اداره کل قراردارد .

    وی یادآور شد: همچنین به دلیل ترافیک ترکیبی محور کمربندی امام علی شهر قم که غالبا شامل خوردوهای نیمه سنگین است استمرار اقدامات عمرانی را درآن توجیه می‌کند که این مهم مستلزم تخصیص اعتبارات مکفی است.

    رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم طول مسیر اجرایی پروژه را دوکیلومتر دانست و اظهار کرد: این طرح به صورت رفت و برگشت در رمپ A  تقاطع غیرهمسطح خرمشهر در حال اجرا است.

    زیدآبادی هزینه اجرایی طرح بهسازی رمپ A تقاطع غیر همسطح خرمشهر شهر قم را افزون بر ۳۲ میلیارد ریال برآورد کرد و یادآور شد: هزینه اجرایی این طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است .

    تقاطع غیر همسطح خرمشهر (شاه جمال) درمبدا ورودی محور قم – اراک واقع و نقش اصلی درهدایت ترافیک کریدور جنوبی به مرکز کشور را دارا است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.