×
×

شهرکریمه – احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه

  • کد نوشته: 35855
  • [ad_1] احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه به گزارش شهرکریمه مجید متین‌فر با اشاره به تلاش شهرداری بر توسعه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی مختص بانوان اظهار کرد: احداث سوله‌های ورزشی در دستور کار شهرداری است که در منطقه هفت نیز این موضوع در حال پیگیری است. مدیر منطقه هفت شهرداری قم به وضعیت […]

    شهرکریمه – احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه
  • [ad_1]

    احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه

    احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه

    به گزارش شهرکریمه مجید متین‌فر با اشاره به تلاش شهرداری بر توسعه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی مختص بانوان اظهار کرد: احداث سوله‌های ورزشی در دستور کار شهرداری است که در منطقه هفت نیز این موضوع در حال پیگیری است.

    مدیر منطقه هفت شهرداری قم به وضعیت تراکم بنا در منطقه هفت اشاره کرد و افزود: در منطقه هفت به دلیل تراکم بالای بنا فضای جدید برای احداث بوستان بانوان نداشتیم و به همین دلیل با توافقی که بین شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) به وجود آمد، بوستان نجمه به مدت هفت سال در اختیار شهرداری قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه این توافق از سال ۹۷ اجرایی شده است، عنوان کرد: این موضوع تحول خوبی در استفاده از این بوستان به وجود آورد.

    متین‌فر به اختصاص بخشی از این بوستان به بانوان هم اشاره و تاکید کرد: این بوستان بانوان در دل بوستان نجمه قرار دارد و ورودی و خروجی آن از بوستان نجمه جدا شده است، یک درب آن در مجاورت درمانگاه بقیه الله و درب دیگر به ریل راه آهن باز می‌شود.

    مدیر منطقه هفت شهرداری قم به وضعیت احداث سوله ورزشی بانوان در منطقه هفت هم اشاره کرد و گفت: زمین احداث سوله ورزشی بانوان بعد از چالش‌هایی که داشت به پیمانکار واگذار شد اما در روند اجرای آن پیمانکار با مشکل مواجه شد.

    به گفته وی پروژه‌های شهرداری بعد از مناقصه به پیمانکار واگذار می‌شود و در مناقصه‌ها اگر چه سابقه و رزومه کاری اهمیت دارد اما بیش از همه چیز قیمت اهمیت دارد و مناقصه واگذاری پروژه سوله ورزشی بانوان هم به پیمانکاری واگذار شد که قیمت پایین‌تر داده بود.

    متین‌فر ادامه داد: بعد از تجدید کارگاه اجرای پروژه، پیمانکار درگیر کرونا شد و پروژه روی زمین ماند و در نتیجه هم منطقه و هم حوزه مرکز دچار آسیب شد.

    مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه در آن زمان رقم قرارداد نزدیک به ۵ میلیارد تومان بود، افزود: در شرایط فعلی نمی توان پروژه را با این رقم به نتیجه رساند و اگر پیمانکار نتواند ادامه دهد باید پروژه را دوباره به مناقصه بگذاریم.

    وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که تا پایان امسال سازه سوله تکمیل شود، تصریح کرد: در سال آینده نیز نسبت به تکمیل تاسیسات سوله اقدام می‌شود که در شرایط محدودیت فضا و تراکم بالای منطقه هفت می‌تواند موقعیت مناسبی برای بانوان ساکن در سطح منطقه باشد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.