×
×

شهرکریمه – ارائه تسهیلات بانکی ۹۷۲ میلیارد ریالی برای رونق تولید در قم

  • کد نوشته: 36178
  • [ad_1] ارائه تسهیلات بانکی ۹۷۲ میلیارد ریالی برای رونق تولید در قم شهرکریمه محمدرضا هاشمی نژاد با بیان گزارشی از فعالیت های کمیسیون هماهنگی بانک های استان اظهار کرد: در سال جاری و بر اساس قانون تسهیل امور تولید، ۴۸۷ قرارداد برای تسهیل امور تولید واحدهای تولیدی استان منعقد شده است. وی اضافه کرد: سقف […]

    شهرکریمه – ارائه تسهیلات بانکی ۹۷۲ میلیارد ریالی برای رونق تولید در قم
  • [ad_1]

    ارائه تسهیلات بانکی 972 میلیارد ریالی برای رونق تولید در قم

    ارائه تسهیلات بانکی ۹۷۲ میلیارد ریالی برای رونق تولید در قم

    شهرکریمه محمدرضا هاشمی نژاد با بیان گزارشی از فعالیت های کمیسیون هماهنگی بانک های استان اظهار کرد: در سال جاری و بر اساس قانون تسهیل امور تولید، ۴۸۷ قرارداد برای تسهیل امور تولید واحدهای تولیدی استان منعقد شده است.

    وی اضافه کرد: سقف مجاز این تسهیلات برای اشخاص حقیقی ۵ و برای اشخاص حقوقی ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

    دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم همچنین خاطر نشان کرد: این تسهیلات مجموعا به ارزش ۹۷۲ میلیارد ریال به واحدهایی از تولید استان اختصاص پیدا کرده که بر اساس قانون تا خرداد ماه سال جاری درخواست خود را در سامانه مورد نظر ثبت کرده باشند.

    وی اضافه کرد: تسهیلات ارائه شده باید طبق قانون تا پایان آذر ماه سال ۱۳۹۹ تسویه شود.

    هاشمی نژاد درباره بانک های مشارکت کننده در این طرح نیز گفت: اغلب این ۴۸۷ قرارداد اعطای تسهیلات در شعب بانک کشاورزی استان ثبت شده و البته بانک های دیگری مانند سپه، صنعت و معدن، رفاه کارگران، توسعه و تعاون، ملی، صادرات و تجارت نیز در این طرح مشارکت داشته اند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.