[ad_1] استاندار قم: رفع مشکلات مالیاتی و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در اولویت است به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز پس از بازدید و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بازدیدهای میدانی که چندین سال است آغازشده است امروز از برخی واحدهای شهرک شکوهیه بازدید کردیم. وی […]

[ad_1]

استاندار قم: رفع مشکلات مالیاتی و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در اولویت است

استاندار قم: رفع مشکلات مالیاتی و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در اولویت است

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز پس از بازدید و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بازدیدهای میدانی که چندین سال است آغازشده است امروز از برخی واحدهای شهرک شکوهیه بازدید کردیم.

وی افزود: به مدیران صنعتی تاکید کرده‌ایم که در هر بازدیدی که انجام می‌شود یک واحد راکد و توسعه باید به مدار تولید بازگردد و همچنین افتتاح جدید انجام شود.

استاندار قم بیان کرد: در جشن تولید ۳۰ سالگی یکی از واحدهای تولیدی شرکت کردیم و کار فرهنگی مناسبی انجام دادند و همه پرسنل آن‌ها در این امر شرکت داشتند که روحیه مسئولیت‌پذیری کارآفرین این واحد تولیدی به کارگران شایسته تقدیر است.

سرمست عنوان کرد: برخی از واحدهایی که امروز بازدید کردیم دچار مشکلات مالیاتی بودند که بر اساس مصوبه ستاد تسهیل قرار شد موردحمایت قرار بگیرند، همچنین برخی از واحدها درزمینهٔ تأمین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی صادرات محور باید درزمینهٔ صادرات حمایت شوند، در این بازدیدها موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شناسایی می‌شود و مجلس برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند که باید اهتمام لازم برای توسعه این واحدها وجود داشته باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه‌ای در دفتر استانداری تشکیل‌شده است که واحدهایی که با مشکل روبرو هستند به‌صورت محسوس و غیر محسوس رصد می‌کند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات این کارگروه  پیگیری می‌شود.

 انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]