×
×

شهرکریمه – استقبال شهروندان از گفت و گوی زنده با شهردار قم

  • کد نوشته: 37696
  • [ad_1] استقبال شهروندان از گفت و گوی زنده با شهردار قم به گزارش شهرکریمه گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی شهردار قم و شهروندان قمی در لایو اینستاگرام با استقبال خوب شهروندان قمی برگزار شد. این برنامه بر اساس مقتضیات شرایط ویژه کرونایی و به دلیل ضرورت ارتباط نزدیک شهردار و شهروندان قمی به همت اداره کل ارتباطات […]

    شهرکریمه – استقبال شهروندان از گفت و گوی زنده با شهردار قم
  • [ad_1]

    استقبال شهروندان از گفت و گوی زنده با شهردار قم

    استقبال شهروندان از گفت و گوی زنده با شهردار قم

    به گزارش شهرکریمه گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی شهردار قم و شهروندان قمی در لایو اینستاگرام با استقبال خوب شهروندان قمی برگزار شد.

    این برنامه بر اساس مقتضیات شرایط ویژه کرونایی و به دلیل ضرورت ارتباط نزدیک شهردار و شهروندان قمی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بستر اینستاگرام اجرا شد.

    دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم در این گفت‌وگوی زنده در مدت یک ساعت به سؤالات شهروندان که از روش‌های مختلف پیامکی، فضای مجازی، حضور در باغ‌راه ارم، سامانه ۱۳۷ و غیره مطرح‌شده بود، پاسخ داد.

    به دلیل حجم بسیار بالای سؤالات شهروندان از شهردار قم، قرار شد یک برنامه خاص برای کاربرانی که می‌خواهند به‌صورت تلفنی و مستقیم با شهردار قم صحبت کنند، در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اجرایی شود.

    شهروندان در این‌یک ساعت گفت‌وگوی بی‌وقفه و بی‌تعارف، سؤالات متعدد خود را درزمینهٔ پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، پروژه‌‌های نیمه‌تمام، مترو، منوریل، وضعیت پاسخگویی به ارباب‌رجوع، شیوه تعامل شهرداری قم با شهروندان و غیره را مطرح و پاسخ خود را از شهردار قم دریافت کردند.

    انتهای پیام / ۱۰۵

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید