معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به استقبال مطلوب کشاورزان قمی از تسهیلات رونق تولید، خواستار افزایش سهم استان از تسهیلات ملی در این بخش شد.

[ad_1]

استقبال کشاورزان قمی از تسهیلات رونق تولید مطلوب است

استقبال کشاورزان قمی از تسهیلات رونق تولید مطلوب است

به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری روز سه شنبه در بیست و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید در سالن کرامت استانداری، ابراز کرد: پرونده های معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک ها باید حداکثر در ظرف زمانی ۴۵ روزه تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در بخش کشاورزی استقبال کشاورزان بیش از سهم ۱۹۰ میلیارد تومانی استان از تسهیلات رونق تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد کشاورزان از تسهیلات رونق تولید تلاش می شود تا با هماهنگی بانک های عامل سهم بخش کشاورزی با اطمینان از خروجی مثبت آن در اشتغال و تولید استان افزایش یابد.

وی با اشاره به طرح توسعه ۴۴ هکتاری ناحیه صنعتی سیرو، تصریح کرد: توقف ۴ ماهه این طرح و عدم پیگیری های لازم اصلا توجیه پذیر نیست.

غضنفری همچنین با اشاره به استقرار ناحیه تخصصی پوشاک در شهرستان کهک، ابراز کرد: هدف اصلی از این طرح بهره مندی سرمایه گذاران و فعالان بومی این شهرستان از مزایای نواحی صنعتی در احداث طرح های تولیدی و اشتغالی است.

وی با اشاره به طرح توسعه ۲.۵ هکتاری ناحیه صنعتی خورآباد نیز ابراز داشت: هم اکنون وسعت موجود این ناحیه صنعتی ۲ هکتار است.

انتهای پیام / ۱۰۶

[ad_2]

منبع