[ad_1] تأکید استاندار قم برافزایش خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان اظهار داشت: برای کاهش بار مراجعات مردمی برای دریافت خدمات باید دستگاه‌های اجرایی به سمت خدمات دولت الکترونیک قدم بردارند و در این زمینه دستگاه‌ها راستی آزمایی خواهند شد. […]

[ad_1]

تأکید استاندار قم برافزایش خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی

تأکید استاندار قم برافزایش خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان اظهار داشت: برای کاهش بار مراجعات مردمی برای دریافت خدمات باید دستگاه‌های اجرایی به سمت خدمات دولت الکترونیک قدم بردارند و در این زمینه دستگاه‌ها راستی آزمایی خواهند شد.

وی افزود: باید در هر جلسه‌ای در ستاد گزارشی از نحوه ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری دستگاه‌ها وادارات دولتی ارائه شود، دستگاهی که کوتاهی کرد تذکر و توبیخ و دستگاهی که در این زمینه عملکرد خوبی داشت تشویق شود.

وی بیان کرد: این نکات باید به‌عنوان مصوبه این ستاد اجرایی شود اولویت قدم باید از مدیران خود دستگاه‌ها شروع شود که تا چه اندازه از اتوماسیون اداری استفاده می‌کنند باید غیر از موارد محرمانه مکاتبات الکترونیکی باشد.

سرمست عنوان کرد: تأکید من تحقق دولت الکترونیک و پاسخگویی دقیق و آسان‌تر به شهروندان است تا باعث کاهش بار مراجعات شهروندان در شرایط کرونایی کنونی شود، شکی نیست مهم‌ترین مؤلفه دراین‌ارتباط آموزش لازم برای شهروندان است، در کنار اجرای کامل دولت الکترونیک در راستای تربیت شهروند الکترونیکی هم باید گام اساسی برداریم.

گفتنی است؛ گروسی معاون استاندار هم ضمن ارائه گزارشی مطرح کرد:۱۱۹ دستگاه  گزارش کاملی داده‌اند و به ۱۱ دستگاه هم تذکراتی داده‌شده است طبق بازرسی‌های صورت گرفته ارائه خدمات غیرحضوری در برخی دستگاههای اجرایی همچنان نامطلوب است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]