[ad_1] تزریق ۲۵ دوز واکسن کرونا به ایثارگران قمی بستری در منزل به گزارش شهرکریمه علی محمد عینی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت:  تزریق واکسن کرونا در منزل برای آن دسته از ایثارگرانی  که به دلیل بیماری و کهولت سن امکان حضور در مراکز بهداشتی را نداشتند،انجام شد. […]

[ad_1]

تزریق ۲۵ دوز واکسن کرونا به ایثارگران قمی بستری در منزل

تزریق ۲۵ دوز واکسن کرونا به ایثارگران قمی بستری در منزل

به گزارش شهرکریمه علی محمد عینی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت:  تزریق واکسن کرونا در منزل برای آن دسته از ایثارگرانی  که به دلیل بیماری و کهولت سن امکان حضور در مراکز بهداشتی را نداشتند،انجام شد.

او افزود: تاکنون  ۲۵ دوز واکسن کرونا به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بستری در منزل به دلیل بیماری صعب العلاج و یا کهولت سن اختصاص داده شده است.

عینی اضافه کرد: این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای والدین معظم شهدا و ایثارگران استان انجام شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: تزریق واکسن کرونا برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و در دو مرحله انجام شده است.

او ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در این دو مرحله ۱۲۰۰ دوز ، ویژه جانبازان شیمیایی، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و والدین شهدا با شرایط خاص در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ ۱۰۶

[ad_2]