شهردار قم با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون پروژه شهیدان برقعی گفت: تمام تلاش شهرداری این است که مسجد واقع در مسیر این پروژه تخریب نشود و باقی بماند.

[ad_1]

تصمیم شهرداری بر حفظ مسجد واقع در پروژه شهیدان برقعی است

تصمیم شهرداری بر حفظ مسجد واقع در پروژه شهیدان برقعی است

به گزارش شهرکریمه سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به سرنوشت مسجد واقع در مسیر پروژه شهیدان برقعی اظهار کرد: تصمیم شهرداری بر این است که این مسجد باقی بماند و بخشی از آن که به ثبت میراث فرهنگی رسیده است تخریب نشود.

وی افزود: به منظور حفظ مسجد واقع در مسیر پروژه شهیدان برقعی طرح‌هایی ارائه شده است که البته اجرای آن بر هزینه پروژه خواهد افزود.

شهردار قم با بیان اینکه اگر در مسئله‌ای چند صدایی وجود داشته باشد و یک نظر واحد دنبال نشود نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود گفت: اختلاف نظرهایی که در این زمینه مطرح است به ضرر این پروژه، شهرداری و مردم است چون هر چه اجرای پروژه‌ها عقب بیفتد با این وضعیتی که در بازار وجود دارد بر هزینه آن افزوده می‌شود و این افزایش هزینه‌ها هم به ضرر مردم تمام می‌شود.

سقاییان نژاد عنوان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای حفظ این مسجد به کار خواهد بست و در عین حال باید مصالحی را نیز دنبال کند که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی تشریح کرد: اجرای پروژه خیابان شهیدان برقعی حدود ۵۰ سال است که دنبال شده اما مسجد این منطقه به یکباره دو سال پیش به ثبت میراث فرهنگی رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۰۶

[ad_2]

منبع