معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، علت وقفه چندماهه پروژه تقاطع شهدای روحانیت را مطرح کرد و گفت: پروژه به علت وجود معارض دکل برق 230 کیلوولتی یکی از شبکه‌های برق هشت ماه متوقف بود.

[ad_1]

تعارض دکل برق سبب وقفه چندماهه در پروژه تقاطع شهدای روحانیت قم

تعارض دکل برق سبب وقفه چندماهه در پروژه تقاطع شهدای روحانیت قم

به گزارش شهرکریمه عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به علت وقفه بعضی از پروژه‌های شهری اظهار کرد: بعضی از پروژه‌ها به علت وجود معارض با مشکلات و چالش‌های  زیادی روبه‌رو است.

حلوتیی زاده آخرین وضعیت تقاطع شهدای روحانیت را موردتوجه قرار داد و افزود: این تقاطع در ادامه بلوار فردوسی واقع‌شده که با این تقاطع غیرهمسطح اتصال منطقه دو با منطقه چهار اتفاق افتاده و به‌صورت زیرگذر از بلوار امام رضا(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، علت وقفه چندماهه پروژه تقاطع شهدای روحانیت را مطرح و تصریح کرد: پروژه به علت وجود معارض دکل برق ۲۳۰ کیلوولتی یکی از شبکه‌های برق منطقه‌ای هشت ماه متوقف بود.

وی ادامه داد: تهران اجازه قطع برق را به سازمان توسعه عمران به‌عنوان مجری پروژه برای شمع گذاری تقاطع به علت رعایت نشدن حریم نمی‌داد و بعد از مذاکرات و جلسات فراوانی که در تهران برگزار شد، مشکلات برطرف شد.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رفع معارض، این پروژه در حال اجرا بوده و شاهد پیشرفت پروژه هستیم و امیدواریم در کمترین زمان پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۶

[ad_2]

منبع