×
×

شهرکریمه – تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد

  • کد نوشته: 36777
  • [ad_1] تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه امضاء تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای در سالگرد شهادت شهید زین الدین در قم به امضا رسید که این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم. […]

    شهرکریمه – تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد
  • [ad_1]

    تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد

    تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه امضاء تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای در سالگرد شهادت شهید زین الدین در قم به امضا رسید که این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

    وی با بیان اینکه با حضور معاون رئیس جمهور تفاهم‌نامه در تأمین زمین مسکن و همچنین اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شد، ابراز کرد: استان قم طبق این تفاهم‌نامه در هر دو زمینه تعهداتی را در تأمین زمین در ساخت مسکن برای خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین اشتغال و کارآفرینی برعهده گرفته است.

    استاندار قم خاطرنشان کرد: مقدمات اجرای این تفاهم‌نامه در حال انجام است تا خدمتی صادقانه برای ولی نعمتان خود در عرصه انقلاب و دفاع مقدس داشته باشیم.

    وی یادآور شد: همچنین استان برای خدمات گردشگری و اقامتی ویژه خانواده ایثارگران و شهدا پیگیری لازم را دارد و علاوه بر اقدامات پیرامون اشتغال و کارآفرینی و مسکن، درصدد ایجاد آسایشگاهی برای جانبازارن در قم هستیم.

    سرمست در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در تعامل با بنیاد شهیدان و ایثارگران زمینه همکاری‌های بیشتری در مسیر خدمت به این عزیزان فراهم شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید