×
×

شهرکریمه – تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حمله موشکی به عین الاسد

  • کد نوشته: 26158
  • [ad_1] تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حمله موشکی به عین الاسد به گزارش شهرکریمه حسن شمشادی در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی که بعد از ظهر شنبه با مشارکت مراکز رسانه‌ای در مسجد رفعت قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پیش از آنکه حرفی […]

    شهرکریمه – تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حمله موشکی به عین الاسد
  • [ad_1]

    تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حمله موشکی به عین الاسد

    تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حمله موشکی به عین الاسد

    به گزارش شهرکریمه حسن شمشادی در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی که بعد از ظهر شنبه با مشارکت مراکز رسانه‌ای در مسجد رفعت قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پیش از آنکه حرفی بزند، عمل می‌کرد و گاهی اوقات حتی حرف هم نمی‌زد و وارد عمل می‌شد.

    وی تشییع با شکوه و عزت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را در عراق و ایران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: عزت و محبوبیت این سردار شهید که از دوربین رسانه‌های ملی و بین‌المللی به نمایش در آمد، جهان را به لرزه انداخت و مصداق آیه شریف «تعز من تشاء» است.

    کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم مقاومت موجب قوت سربازان و جهادگران مدافع بود، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید همراه بودن با مردم بود.

    وی با تبیین راز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: انقلابی بودن و فارغ از حرکت‌های جناحی سیاسی مهم‌ترین ویژگی این شهید معظم محسوب می‌شد که محبوبیت و عزت ایشان را دوچندان می‌کرد.

    ترامپ حماقت کرد

    شمشادی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمان قتل سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حماقت کرد، گفت: این مقام آمریکایی برای اینکه عمل احمقانه‌اش را کار شایسته جلوه دهد در سخنرانی‌هایی سرداران شهید سلیمانی و مهندس را تروریست‌های بین‌المللی معرفی کرد که دستشان به خون مردمان بیگناهی آلوده بوده است.

    وی با بیان اینکه دشمن برای پیشبرد اهداف خود از خط خبری بهره می‌برد، تصریح کرد: اما مقامات آمریکایی در نشان دادن چهره‌ای بد از شهدای مقاومت در برنامه‌های رسانه‌ای موفق نبودند و مردم ایران وفاداری خود را در استقبال و تشییع این سرداران شهید در استان‌های مختلف نشان دادند.

    این کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی، انتقام سخت مهم‌ترین مطالبه مردم و رهبری است، گفت: سپاه پاسداران در طی یک برنامه حساب شده به شلیک ده‌ها موشک به مواضع نظامی آمریکا در عراق پرداخت و عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد.

    وی تأکید کرد: این اقدام ایران در خونخواهی سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب فقط یک سیلی بود و شلیک ده‌ها موشک به مواضع آمریکا در استان‌های الانبار و اربیل موجب تخریب گسترده این مناطق نظامی شد و کشته‌های فراوانی را برجای گذاشت.

    شمشادی با اشاره به سخنان تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا تا لحظاتی پیش از حمله موشکی ایران به مواضع نظامی آمریکا در عراق، گفت: آمریکا تهدید کرده بود اگر به دنبال خونخواهی سردار شهید سلیمانی باشید ۵۲ نقطه حیاتی ایران را مورد هدف قرار می‌دهیم که ایران نیز در بیانیه‌ای پاسخ داد در صورتی که آمریکا کوچک‌ترین دست درازی داشته باشد ایران ۱۰۲ نقطه‌ای که آمریکا در منطقه دارد را مورد هدف قرار می‌دهد.

    هیمنه قدرت پوشالی آمریکا فرو ریخت

    وی افزود: با قدرت نمایی ایران در حمله موشکی به مواضع نظامی آمریکا در منطقه هیمنه قدرت پوشالی آمریکا فرو ریخت و دولت آمریکا نه تنها نتوانست حرکتی علیه ایران انجام دهد بلکه با دروغ پراکنی و بهره گرفتن از قدرت رسانه به تضعیف عملیات قدرتمندانه ایران پرداخت.

    این خبرنگار پیشکسوت ادامه داد: دولت آمریکا سعی کرد در سانسور بزرگ خبری از تلفات و خسارات اطلاعی ندهند و به کوچک کردن این واقعه با تاکتیک خبری پرداختند و زبان به اعتراف نگشودند که در طول ۷۰ سال گذشته کسی چنین کاری با ما نکرده است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خویش به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در تهران اشاره کرد و گفت: با این اتفاق تلخ که موجب جان باختن شماری از هم‌وطنانمان شد، خط رسانه‌های دشمن تغییر کرد.

    شمشادی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین عللی که موجب شد بازار فیک نیوزها داغ شود، کسانی هستند که از واقعیت امر مطلع بودند و سکوت پیشه کردند.

    وی با اشاره به اطلاعیه ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز رسانه‌ای شد، بیان کرد: در این اطلاعیه به صراحت اعلام شده که خطای انسانی رخ داده و یکبار دیگر فضای رسانه‌ای از سوی دشمن مسموم شد.

    این کارشناس مسائل منطقه اضافه کرد: در طول ۳۸ سال گذشته بیش از ۸ بار چنین اتفاقی از سوی دولت‌های پرمدعای جهان مانند شوروی و اسرائیل رخ داده ولی برای کمرنگ کردن قدرت ایران، این مسئله را در رسانه‌ها بولد کردند.

    وی با انتقاد از عدم پاسخگویی سازمان هواپیمای کشوری که از نقص فنی سخن به میان آوردند، گفت: باید در این زمینه پاسخ‌های شفافی داده شود که آیا نقص فنی موجب شد که مسیر پروازی عوض شود؟ و اساساً کشوری که درگیر جنگ شده و کشور به حالت آماده باش است و پدافند روشن است نباید هماهنگی صورت می‌گرفت؟

    اعتماد مخاطب به رسانه‌ها یک‌شبه رخ نمی‌دهد

    شمشادی با بیان اینکه از بعد اعلامیه ستاد نیروهای مسلح انگشت اتهام به سمت سپاه پاسداران نشانه رفته است، عنوان کرد: اقتدار و تیزبینی سپاه بر کسی پوشیده نیست و موجب شد پهباد دشمن زمین‌گیر شود و هیمنه دشمن را در جهان فرو بریزد و حالا می‌خواهند با بازی‌های رسانه‌ای و منحرف کردن اذهان عمومی سرداران سپاه را به استعفا وادار کنند.

    وی اضافه کرد: اعتماد مخاطب به رسانه‌ها یک‌شبه رخ نمی‌دهد و سال‌ها طول می‌کشد و نباید کاری صورت بگیرد که عملاً رسانه‌های انقلابی را بسوزانیم که حرفی برای گفتن نداشته باشند. چرا باید اولین خبر را رسانه‌های آمریکا و فرانسه بدهند.

    کارشناس مسائل منطقه با تأکید بر اینکه حضور فعالانه رسانه‌ها دشمن را زمین‌گیر می‌کند، گفت: زمانی که چند سال پیش رهبری بیمار شدند پوشش رسانه‌ای که از این رخداد در رسانه‌های داخلی رخ داد موجب شد رسانه‌های بیگانه ساکت شوند.

    شمشادی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی گفت: رسانه‌ها باید دست دشمنان را با بیان حقیقت ببندند و پاسدار خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رسانه‌ها باشند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.