×
×

شهرکریمه – تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی

  • کد نوشته: 38301
  • [ad_1] تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان به همه همشهریان خاطر نشان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارش های مختلفی درباره آخرین […]

    شهرکریمه – تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی
  • [ad_1]

    تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی

    تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان به همه همشهریان خاطر نشان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارش های مختلفی درباره آخرین آمار شیوع این بیماری در سطح کشور مطرح شد که نشان می دهد تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در حال افزایش است.

    وی افزود: در حال حاضر ۱۶۹ شهر قرمز، ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۳ شهر زرد کرونایی در سطح کشور وجود دارد که عملا بیانگر آغاز موج پنجم بیماری کروناست.

    استاندار قم با اشاره به این که آمار بستری ها و فوتی های کرونایی در استان قم نیز در حال افزایش است اظهار کرد: بر این اساس نیاز به تشدید مراقبت ها و نظارت ها داریم و از این رو لازم است تا نظارت بر إعمال شیوه نامه های بهداشتی به شکل وسیع تر و دقیق تری در سطح استان به انجام برسد.

    وی همچنین اضافه کرد: باید توجه داشت که اماکن پُرتردد و پرتجمعی مانند تالارها، رستوران ها، استخرهای سرپوشیده، پاساژها و مراکز خرید، باشگاه های بدنسازی و اماکن ورزشی سرپوشیده و همچنین سالن های سینما و تئاتر نیازمند نظارت های بیشتری هستند تا تردد و تجمع در آن ها سبب شیوع بیشتر این بیماری نشود.

    استاندار قم درباره ابلاغ پروتکل های بهداشتی مربوط به اعیاد ماه ذیحجه و همچنین عزاداری های ماه های محرم و صفر نیز اذعان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و برای جشن های اعیاد قربان و غدیر و همچنین عزاداری های ماه های محرم و صفر، کلیات پروتکل های سال گذشته به تصویب رسید و مقرر شد تا قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پس از بررسی دقیق تر این پروتکل ها، اصلاحات احتمالی مورد نیاز را مورد توجه قرار دهد و برای تصویب نهایی به نشست های بعدی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند.

    وی در عین حال درباره مهلت زمان قانونی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی گفت: این مهلت طبق معمول هر سال تا سی و یکم تیر ماه خواهد بود، اما در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت فعلی شیوع این بیماری در کشور مقرر شد تا این مهلت یک ماه به تعویق بیفتد.

    استاندار قم ادامه داد: بنابراین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تا پایان مرداد ماه سال جاری خواهد بود و به همین نسبت، مهلت رسیدگی به این پرونده ها هم یک ماه اضافه شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید