[ad_1] تملک ۴۰ غرفه میدان میوه و تره‌بار مطهری به گزارش شهرکریمه علیرضا مظفری امروز با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف میدان میوه و تره‌بار مطهری، اظهار کرد: از سنوات گذشته مشکل میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری وجود داشته که مشاغل عمومی به صورت خرده‌فروشی فعال هستند. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار […]

[ad_1]

تملک ۴۰ غرفه میدان میوه و تره‌بار مطهری

تملک ۴۰ غرفه میدان میوه و تره‌بار مطهری

به گزارش شهرکریمه علیرضا مظفری امروز با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف میدان میوه و تره‌بار مطهری، اظهار کرد: از سنوات گذشته مشکل میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری وجود داشته که مشاغل عمومی به صورت خرده‌فروشی فعال هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه از سال گذشته اقدام به تملک و خالی کردن این میدان شده است، گفت: تعداد زیادی میوه‌فروشی و خرده‌فروشی در سطح شهر فعال شده و دیگر الزامی به فعالیت این مجموعه وجود ندارد.

مظفری با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است و باید فضاهای مطلوب شهری احداث شود، افزود: نزدیک به ۴۰ مورد واحد صنفی سال گذشته خریداری شده و به تصرف سازمان درآمده است که حدود ۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: سال آینده نیز بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از صنوف فعال خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به فروش این واحدها اقدام کرده تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و مورد نیاز مردم شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]