×
×

شهرکریمه – توقیف پلاک‌های غیربومی فعال در شرکت‌های تاکسی اینترنتی

  • کد نوشته: 25559
  • [ad_1] توقیف پلاک‌های غیربومی فعال در شرکت‌های تاکسی اینترنتی به گزارش شهرکریمه مرتضی عزتی امروز با اشاره به اهمیت نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: بر اساس قانون حمل‌ونقل مسافر با خودروهای شخصی ممنوع بوده و باید تمام تاکسی‌ها زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند. وی حفظ امنیت مسافران در سفرهای درون‌شهری را مهم‌ترین وظیفه سازمان […]

    شهرکریمه – توقیف پلاک‌های غیربومی فعال در شرکت‌های تاکسی اینترنتی
  • [ad_1]

    توقیف پلاک‌های غیربومی فعال در شرکت‌های تاکسی اینترنتی

    توقیف پلاک‌های غیربومی فعال در شرکت‌های تاکسی اینترنتی

    به گزارش شهرکریمه مرتضی عزتی امروز با اشاره به اهمیت نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: بر اساس قانون حمل‌ونقل مسافر با خودروهای شخصی ممنوع بوده و باید تمام تاکسی‌ها زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند.

    وی حفظ امنیت مسافران در سفرهای درون‌شهری را مهم‌ترین وظیفه سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: راننده تاکسی با تأیید پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی اجازه فعالیت در سطح شهر را داشته و خودروهای شخصی فاقد این تأییدیه هستند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با ابراز خرسندی از تفاهم‌نامه‌های امضاشده با شرکت‌های تپسی و اسنپ تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه برای نظارت تاکسیرانی بر فعالیت این دو شرکت اینترنتی، امنیت مسافران تضمین می‌شود.

    وی با تأکید بر اولویت اعزام خودرو با تاکسی ادامه داد: باید این حق انتخاب به مسافر داده شود که از خودروی شخصی یا تاکسی برای سفر درون‌شهری خود استفاده کرده و اولویت اعزام با خودروهای تاکسی باشد.

    عزتی از شرکت‌های اینترنتی خواست تنها خودروهای شخصی با پلاک بومی را جذب کنند و تأکید کرد: شرکت‌های اینترنتی به‌هیچ‌عنوان اجازه جذب خودروهای شخصی با پلاک غیربومی را نداشته و این اقدام تخلف محسوب می‌شود.

    وی از توقیف خودروهای پلاک غیربومی خبر داد و گفت: برای حفظ امنیت مسافر و انجام سفر سالم در صورت مشاهده جابه‌جایی مسافر با پلاک غیربومی خودرو توقیف‌شده و شرکت خاطی جریمه می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: در چند هفته اخیر شاهد فعالیت خودروهایی با پلاک شهرهایی دیگر در سطح شهر بودیم که باید شرکت‌های مربوطه نسبت به این موضوع مسئولیت‌پذیرتر برخورد کنند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.