×
×

شهرکریمه – توقیف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

  • کد نوشته: 33113
  • [ad_1] توقیف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم به گزارش شهرکریمه در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرارگرفته است. وی گفت: در اجرای این طرح با تلاش کارآگاهان این پلیس […]

    شهرکریمه – توقیف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم
  • [ad_1]

    توقیف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

    توقیف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

    به گزارش شهرکریمه در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرارگرفته است.

    وی گفت: در اجرای این طرح با تلاش کارآگاهان این پلیس و تعامل با دستگاه قضایی و همکاری عوامل شرکت برق استان، با حضور در یکی از روستاهای استان ۲۵ دستگاه بیت‌کوئین کشف و متهم دستگیر شد.

    وی بابیان این‌که این دستگاه‌ها هیچ‌گونه اسناد و مدارکی نداشته است، ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی‌امان پلیس قم با هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد.

    وی همچنین بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرائم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

    دستگیری سارق مسلح در قم

    فرمانده انتظامی استان قم نیز از دستگیری یک سارق مسلح در قم خبر داد.

    سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در واپسین روزهای تیر۹۹ گزارشی از وقوع یک فقره سرقت طلا از یک منزل مسکونی با تهدید اسلحه به پلیس آگاهی استان واصل شد.

    وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان با حضور در محل سرقت، با انجام تحقیقات اولیه دریافتند سارق دارای لهجه اتباع یکی از کشورهای همسایه بوده و با تهدید سلاح کمری مقادیری طلا به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت و از محل متواری شده است.

    فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق ساکن همان محدوده است، بنابراین در یک اقدام غافلگیرانه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

    میرفیضی بیان داشت: در ادامه با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت ارتکابی، بلافاصله منزل وی مورد بازرسی و در نتیجه یک قبضه سلاح کلت کمری  به همراه چند فشنگ جنگی و یک دستگاه شوکر و طلای مسروقه کشف شد.

    فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضایی استان تحویل و درنهایت با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.