[ad_1] تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در قم به گزارش شهرکریمه در مراسم تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم که با حضور همسر شهید مدافع حرم شهروز مظفری نیا همراه بود جمعی از‌ مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به قصه گویی و اجرای برنامه‌های شاد و خلاقانه پرداختند که مورد استقبال فرزندان شهدا قرار […]

[ad_1]

تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در قم

تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در قم

به گزارش شهرکریمه در مراسم تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم که با حضور همسر شهید مدافع حرم شهروز مظفری نیا همراه بود جمعی از‌ مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به قصه گویی و اجرای برنامه‌های شاد و خلاقانه پرداختند که مورد استقبال فرزندان شهدا قرار گرفت.

همچنین در  بخش دیگری از این برنامه از نرگس و نیلوفر فرزندان شهید شهروز مظفری نیا، زینب، معصومه و زهرا فرزندان شهید ابراهیم عشریه، مطهره و محدثه فرزندان شهید محمدحسن دهقانی، محمد مصباح، فاطمه و طهورا فرزندان شهید علی اکبر عربی، امیرعلی و امیرمحمد فرزندان شهید محمدحسین سراجی، ملیکاسادات و مریم‌سادات فرزندان شهید سید سجاد روشنایی تجلیل شد، ضمن آن که در این مراسم از حوریه، صالح، سلیمه، فائزه، راحله و قاسم فرزندان شهید حسین علیزاده از شهدای تیپ فاطمیون نیز قدردانی شد.

و اما در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم بیان کرد: از آنجا که یکی از اهداف کانون در هفته ملی کودک ایجاد نشاط و شادی در کودکان و نوجوانان است و در عین حال در این سال‌ها کمتر به فرزندان شهدای مدافع حرم توجه شده، به همین علت ویژه‌ برنامه تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در مراسم این هفته مورد توجه قرار گرفت.

حامد حجتی افزود: موضوع «دفاع از حرم» در ادبیات سیاسی و اجتماعی جامعه ما جایگاه ویژه ‌ای دارد و باید گفت پدران این فرزندان عزیز، امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورده ‌اند.

وی به اجرای برنامه توسط واحد سیار کانون در هفته ملی کودک اشاره و اضافه کرد: اعزام این واحد به روستای سراجه به عنوان زادگاه شهید محمدحسین فهمیده از برنامه‌های این هفته است تا پیام‌ آور شادی و نشاط برای کودکان این روستای کمتربرخوردار باشد.

وی همچنین به جایگاه والای شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده نماد شهدای نوجوان و یکی از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است.

حجتی به محرومیت روستای سراجه اشاره کرد و گفت: به این روستای شهیدپرور که ۷۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده است باید توجه بیشتری داشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تلاش کرد به مناسبت هفته ملی کودک، سهمی در خوشحالی کودکان این روستا داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان دیگر روستاها و مناطق کمتربرخوردار استان نیز دنبال شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]

منبع