×
×

شهرکریمه – دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است

  • کد نوشته: 21348
  • [ad_1] دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است به گزارش شهرکریمه سردار غلامرضا جلالی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور بنابه تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ تشکیل شده است، اظهار کرد: عملکرد این سازمان به کارگیری ترکیبی از […]

    شهرکریمه – دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است
  • [ad_1]

    دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است

    دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است

    به گزارش شهرکریمه سردار غلامرضا جلالی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور بنابه تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ تشکیل شده است، اظهار کرد: عملکرد این سازمان به کارگیری ترکیبی از انواع روش‎های دفاع غیرنظامی با هدف ارتقای پایداری زیرساخت‌های حیاتی کشور و حفاظت از مردم در شرایط بحران است.

    وی با بیان اینکه بخشی از فناوری‌های نو در ذات خود دارای تهدید هستند، افزود: یکی از این فناوری‌ها نوین هوشمندسازی است که در صورت عدم رعایت الزامات پدافند غیرعامل می تواند به تهدیدی جدی تبدیل شود. بنابراین ما نیازمند صنعت بومی در فناوری‌های نو و هایتک هستیم تا بتوانیم امنیت زیرساخت ها را حفظ کنیم.

    رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی خارج پایه می‌توانند بستری برای ساماندهی مردم توسط دشمن شوند، تصریح کرد: در ماجرای اخیر در عراق مردم مطالباتی دارند اما دشمن تلاش دارد تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اعتراضات مسالمت آمیز را به سمت اغتشاش سوق دهد.

    سردار جلالی با تاکید بر اینکه تلاش داریم از همه فناوری‌ها استفاده کنیم اما باید تهدیدات و آسیب‌ها برطرف شود، متذکر شد: حشد الشعبی و جریان مقاومت در عراق نیز برای حفاظت از خود در برابر تهدیدات دشمن نیازمند شبکه ارتباطی بومی هستند.

    وی با اشاره به دستاوردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در طول سال‌های فعالیت آن خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سطح تهدیدات، ارتقای آمادگی را در اولویت اقدامات خود قرار داده‌ایم.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.