[ad_1] دفاع از سرزمین های‌ اسلامی از اصول ثابت انقلاب اسلامی است به گزارش شهرکریمه علی نیکزاد پیش از ظهر دوشنبه در همایش بین‌المللی «قره باغ ۱۷ ربیع» که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با محوریت تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در این موضوع، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های امین و […]

[ad_1]

دفاع از سرزمین های‌ اسلامی از اصول ثابت انقلاب اسلامی است

دفاع از سرزمین های‌ اسلامی از اصول ثابت انقلاب اسلامی است

به گزارش شهرکریمه علی نیکزاد پیش از ظهر دوشنبه در همایش بین‌المللی «قره باغ ۱۷ ربیع» که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با محوریت تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در این موضوع، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های امین و با حضور مهمانان داخلی و خارجی در قم برگزار شد، گفت: نظریه ولایت فقیه، استنباط اصول ثابت در اداره سرزمین اسلامی است و سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری بیانگر این اصول است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: استکبار ستیزی، مردم سالاری دینی، مدیریت جامعه با نقش سپاری به مردم و اقتدار در مقابل مستکبران از اصول ثابت نزد معظم‌له است و دفاع از سرزمین‌های اسلامی در هر نقطه دنیا، از اصول ثابت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در موضوع نابودی رژیم صهیونیستی، رهبر معظم انقلاب نظرشان را فرموده‌اند افزود: درباره قره باغ نیز معظم‌له موضع خود را به وضوح بیان کرده‌اند؛ همه کشورهای منطقه می‌دانند در ۴۲ سال گذشته کشور ایران بزرگترین پشتیبان امن برای همه مسلمانان بوده است.

نیکزاد با بیان اینکه امروز هم صادقانه ترین حمایت از کشورهای همسایه از سوی انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد، گفت: در جنگ قره باغ نیز جمهوری اسلامی ایران با همه توان از قره باغ دفاع کرده است؛ اما نباید گروه‌های تروریستی در منطقه حضور یابند و این حضور قطعاً به ضرر آنهایی خواهد بود که به تروریست‌ها فرصت حضور داده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی قطعاً جواب کوبنده‌ای را به دنبال خواهد داشت تاکید کرد: سیاست انقلاب اسلامی ایران در مورد سایر کشورها به خصوص همسایه‌های ایران همیشه بر اساس صداقت و احترام متقابل بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری آذربایجان نزد جمهوری اسلامی گفت: طبق سیاست انقلاب اسلامی و منطق اسلامی، ما اعتقاد راسخ داریم که باید قره باغ را به آذربایجان پس داد. ورود دیگر کشورهای منطقه به مسئله قره باغ، قطعاً مخرّب خواهد بود.

وی با اشاره به توانمندی‌های بسیار جمهوری اسلامی ایران گفت: ما می‌توانیم در آبادسازی قره باغ نقش درخشانی را ایفا کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر آزادسازی قره باغ را شاهد باشیم و متخصصان ایرانی برای پیشرفت و آبادانی آن حاضر شوند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]