×
×

شهرکریمه – دهه کرامت فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پیامبر اسلام است

  • کد نوشته: 18660
  • [ad_1] دهه کرامت فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پیامبر اسلام است به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست دراین پیام آورده است: وجود شریف و مقدس سلاله پاک امام کاظم (ع) در خاک پاک ایران اسلامی، مایه خیر و برکت و از الطاف بزرگ الهی است و زاد روز ولادت با سعادت این سه نور […]

    شهرکریمه – دهه کرامت فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پیامبر اسلام است
  • [ad_1]

    دهه کرامت فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پیامبر اسلام است

    دهه کرامت فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پیامبر اسلام است

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست دراین پیام آورده است: وجود شریف و مقدس سلاله پاک امام کاظم (ع) در خاک پاک ایران اسلامی، مایه خیر و برکت و از الطاف بزرگ الهی است و زاد روز ولادت با سعادت این سه نور تابناک «که به نام دهه کرامت نام گذاری شده» دهه ای است از جنس نور و رحمت و پیام آور جشن و شادی که عطر خوش رضوی و فاطمی را در این سرزمین جاری می کند.

    پیام حاکیست: دهه معرفت افزایی و فرصتی ناب برای تکریم ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله (ص) و دستیابی به شناخت و معرفت کامل از سیره و سبک زندگانی اهل بیت (ع) به عنوان الگوهای بی بدیل و چراغ فروزان هدایت بشریت در مسیر کمال و سعادت است. فرخنده ایامی که شیعیان و محبان ائمه اطهار (ع) در سراسر جهان، با حضور در آیین های جشن و سرور، از الطاف و کرامات بیشمار این خوان گسترده، بهره مند می شوند.

    در بخش دیگری از این پیام آمده است: فرارسیدن دهه نورانی کرامت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، میلاد حضرت شاهچراغ (ع) و زاد روز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق معرفت و همراهی در مکتب نجات بخش انبیاء الهی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

    یکم ماه ذی‌العقده ولادت حضرت معصومه (ع) تا ۱۱ این ماه همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.