×
×

شهرکریمه – سفره افطاری حرم بانوی کرامت درمنازل نیازمندان پهن می‌شود

  • کد نوشته: 37805
  • [ad_1] سفره افطاری حرم بانوی کرامت درمنازل نیازمندان پهن می‌شود به گزارش شهرکریمه همزمان با ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار غذای گرم تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به همت خدام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهمانسرای حضرت تهیه و بسته‌بندی می‌شود. این غذا‌ها در قالب طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با مشارکت اداره‌کل کمیته امداد استان قم میان نیازمندان […]

    شهرکریمه – سفره افطاری حرم بانوی کرامت درمنازل نیازمندان پهن می‌شود
  • [ad_1]

    سفره افطاری حرم بانوی کرامت درمنازل نیازمندان پهن می‌شود

    سفره افطاری حرم بانوی کرامت درمنازل نیازمندان پهن می‌شود

    به گزارش شهرکریمه همزمان با ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار غذای گرم تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به همت خدام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهمانسرای حضرت تهیه و بسته‌بندی می‌شود.

    این غذا‌ها در قالب طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با مشارکت اداره‌کل کمیته امداد استان قم میان نیازمندان توزیع می‌شود که در روند توزیع غذا‌های تبرکی نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

    آستان مقدس بانوی کرامت امسال  نیز همانند پارسال از ظرفیت  خیرین و بانیان برای تهیه غذا‌های تبرکی حرم مطهر بهره‌مند خواهد شد.

     قبل از شیوع ویروس کرونا مراسم افطاری در ماه مبارک رمضان هر روز با حضور پرشور زائران در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شد که به منظور  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این مراسم در حرم مطهر برپا نمی‌شود.

    انتهای پیام/ ۱۰۶

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید