×
×

شهرکریمه – سمن‌های قم آماده کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

  • کد نوشته: 32433
  • [ad_1] سمن‌های قم آماده کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند به گزارش شهرکریمه حمیدرضا جلیلی افزود: فعالیت جوانان متخصص، خلاق و با دغدغه در سازمان‌های مردم‌نهاد استان ظرفیت‌های بسیار زیادی فراهم کرده است که توجه به این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌تواند راه گشا باشد. وی با اشاره به فعالیت سازمان‌ها و […]

    شهرکریمه – سمن‌های قم آماده کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند
  • [ad_1]

    سمن‌های قم آماده کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

    سمن‌های قم آماده کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

    به گزارش شهرکریمه حمیدرضا جلیلی افزود: فعالیت جوانان متخصص، خلاق و با دغدغه در سازمان‌های مردم‌نهاد استان ظرفیت‌های بسیار زیادی فراهم کرده است که توجه به این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌تواند راه گشا باشد.

    وی با اشاره به فعالیت سازمان‌ها و نهادهای مختلف پیرامون آسیب‌های اجتماعی در این استان، ادامه داد: هم‌افزایی، حذف موازی کاری، آشنایی با ظرفیت‌های موجود در این زمینه و همچنین برنامه‌ریزی مشترک به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و  تحکیم بنیان خانواده یک الزام است.

    وی افزود: مجموعه‌های مختلف ازجمله معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قم اقدام‌ها و ظرفیت‌های گسترده‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله مراکز متعدد مشاوره در سطح استان دارند که به‌منظور تعامل سمن‌های تخصصی استان با این معاونت، کارگروهی مشترک برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

    وی برگزاری کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه اجتماعی با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم را گامی مهم در استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان دانست و ادامه داد: بدنه مردمی، تعامل گسترده اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت خیران استان توسط سمن‌ها، موجب شده تا نقش سارمان های مردم‌نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ممتاز باشد.

    جلیلی با تاکید بر ضرورت رفع موانع موجود در این زمینه، گفت: با توانمندسازی و استفاده از ظرفیت سمن‌ها  توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قم و همچنین ارائه طرح‌های مشترک می‌توان در توسعه نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه گام‌های تأثیرگذاری را برداشت.

    ۴۰ سازمان مردم‌نهاد با گرایش‌های تخصصی مختلف در قم وجود دارد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.