[ad_1] شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش به گزارش شهرکریمه سید رضا غلام‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جمع‌بندی‌های صورت گرفته ۱۵۱ خدمت […]

[ad_1]

شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش

شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش

به گزارش شهرکریمه سید رضا غلام‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جمع‌بندی‌های صورت گرفته ۱۵۱ خدمت جدید الکترونیک از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی اجراشده است و تاکنون ۶۲ دستگاه نسبت به نحوه ارائه خدمات الکترونیکی پاسخ دادند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان در صدر دستگاه‌های اجرایی با بیشترین تعداد خدمات الکترونیکی و اداره کل پست با بیش از ۱ میلیون و ۱۲۲ هزار تراکنش و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش بودند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم؛ درحالی‌که ما در ۳ ماهه نخست و دوم دارای بیشترین آمار و رشد در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی بودیم متوسط تراکنش ۱۴۴ هزار درماه است تمام تراکنش‌های دستگاه‌های اجرایی احصا نشده است و برخی دستگاه‌ها از اطلاعات تکمیلی ارائه نداده‌اند.

وی افزود: درصد خدمات الکترونیکی ادارات شامل خدمات جدید است ما از چند منظر خدمات الکترونیک را باید بررسی کنیم جنس و نوع خدمت که نوع خدمت یا تراکنشی است و یا تعاملی و یا به‌صورت اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

غلام‌زاده عنوان کرد: ۴۴ درصد خدمات تراکنشی و ۴۶ درصد هم تعاملی است و ۱۲ درصد هم به‌صورت اطلاع‌رسانی است.

۵۳ درصد خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها برای مردم است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم گفت: جنس مخاطبان خدمات غیرحضوری هم به ۳ دسته شهروندان؛ دولت و یا بخش خصوصی تقسیم‌بندی می‌شود در خدمات احصا شده ۲۵ درصد خدمات ارائه‌شده الکترونیکی به بخش خصوصی و شرکت‌ها؛ ۲۲ درصد سازمان‌های دولتی و ۵۳ درصد مخاطبان مردم و شهروندان هستند.

وی بابیان نحوه ارائه خدمات عنوان کرد: اگر ازلحاظ بستر ارائه خدمات نگاه کنیم یا پرتال و یا دفاتر پیشخوان و نرم‌افزارهای مولد است که بهتر است دستگاه‌ها به سمت وب‌سایت‌ها و پروتال پیش روند، ۷۲ درصد خدمات ارائه‌شده دستگاه‌ها از طریق وب سایتها و ۱۷ درصد دفاتر پیشخوان و ۱۰ درصد دیگر هم نرم‌افزارهای مولد ارائه‌شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]