[ad_1] ششمین رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان در بیت امام راحل برگزار شد به گزارش شهرکریمه همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ششمین مرحله رزمایش مواسات سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در قم انجام شد. در این مرحله رزمایش مواسات که به همت سازمان بسیج فرهنگیان […]

[ad_1]

ششمین رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان در بیت امام راحل برگزار شد

ششمین رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان در بیت امام راحل برگزار شد

به گزارش شهرکریمه همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ششمین مرحله رزمایش مواسات سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در قم انجام شد.

در این مرحله رزمایش مواسات که به همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم برگزار شد کار بسته بندی ۱۷۵ بسته ارزاق برای نیازمندان قمی صورت گرفت.

حجت الاسلام عظیمی نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار در این مراسم سخنرانی کرد و همچنین رضا صادقی از محافظان امام خمینی(ره) نیز در این مراسم به ذکر خاطراتی از امام راحل پرداخت.

محمد ذاکر رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در این مراسم ضمن گرامیداشت فراسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای ششمین مرحله رزمایش مواسات ، همدلی و کمک‌ مومنانه توسط بسیج فرهنگیان اظهار داشت: در این رزمایش ۱۷۵ بسته کمک‌ معیشتی به همت مربیان و سرگروه‌های قرارگاه شهید بهنام محمدی سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم جمع آوری شده است.

وی افزود: هر بسته به ارزش ریالی دو ملیون و دویست هزار ریال و شامل ۱۰ قلم کالا است که در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت استان توزیع می شود.

به گزارش شهرکریمه، رزمایش کمک مومنانه در استان قم به همت بسیج استان و مشارکت خیران در حال انجام است و بسیجیان استان در گرمای این روزهای استان قم از هیچ تلاشی برای کمک به محرومین و نیازمندان استان دریغ نمی کنند.

بسته‌بندی و توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی با عنوان رزمایش کمک مؤمنانه برای آسیب‌دیدگان ویروس کرونا توسط بسیج دانشجویی استان قم با طرح موزاییکی “لبیک یا خامنه‌ای” در صحن بزرگ مسجد مقدس جمکران از جمله این فعالیت ها است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]