×
×

شهرکریمه – شناسایی ۱۵ واحد با توانایی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در قم

  • کد نوشته: 28245
  • [ad_1] شناسایی ۱۵ واحد با توانایی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی تولیدکننده محصولات بهداشتی در قم، اظهار کرد: به‌منظور تامین محصولات موردنیاز شهروندان در مقابله با ویروس کرونا ،‌ خط تولید برخی واحدهای صنعتی این استان برای تهیه مواد ضدعفونی تغییر […]

    شهرکریمه – شناسایی ۱۵ واحد با توانایی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در قم
  • [ad_1]

    شناسایی 15 واحد با توانایی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در قم

    شناسایی ۱۵ واحد با توانایی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی در قم

    به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی تولیدکننده محصولات بهداشتی در قم، اظهار کرد: به‌منظور تامین محصولات موردنیاز شهروندان در مقابله با ویروس کرونا ،‌ خط تولید برخی واحدهای صنعتی این استان برای تهیه مواد ضدعفونی تغییر کرد.

    وی افزود: تلاش کردیم با تشویق آنان به سمت تغییر خط تولید مواد ضدعفونی دست و سطوح،‌ محصولات موردنیاز مردم در این شرایط را با سرعت بیشتری تولید کنیم.

    وی ادامه داد: در همین رابطه پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوزهای موردنیاز از نهادهای متولی به‌منظور عملیاتی ساختن این کار به‌سرعت در حال انجام است.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین برای تامین مواد اولیه موردنیاز تولید این محصولات مانند الکل رایزنی‌های لازم با استان‌های مبدأ آن در حال انجام است تا این مواد به‌سرعت در اختیار واحدهای صنعتی هدف قرار گیرد.

    سیجانی گفت: توان تولید استان در این زمینه محدود و تقاضا زیاد است‌، بنابر این هرگونه تولیدی که در این رابطه انجام می‌شود با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌گیرد و براساس اولویت‌بندی دانشگاه علوم پزشکی میان بخش‌های مختلف توزیع می‌شود.

    وی افزود: سطح تولید استان برای پاسخگویی به نیازهای ایجادشده، باوجود اضافه شدن نوبت‌های کاری و بهره‌گیری از حداکثر توان خطوط واحدهای صنعتی، کافی نیست و باید از ظرفیت‌های مختلف ازجمله واردات برای تامین نیاز قم به محصولات بهداشتی و ضدعفونی استفاده شود.

    وی ادامه داد: در همین ارتباط آماده همکاری با بخش خصوصی و بازرگانان برای واردات این محصولات هستیم و ثبت سفارش آنان به‌سرعت انجام می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: تمام تولیدات استان و وارداتی که در زمینه تهیه مواد ضدعفونی و بهداشتی صورت می‌پذیرد، در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌گیرد تا بر اساس اولویت‌بندی دانشگاه علوم پزشکی توزیع شود.

    وی بیان کرد: نظارت براین کار توسط بازرسان سازمان صمت، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی در قالب تیم‌های مشترک انجام می‌شود.

    وی ادامه داد: حداکثر توان تولید واحدهای صنعتی استان در حوزه مواد شیمیایی و بهداشتی بدون هیچ‌گونه تعطیلی به کار گرفته می‌شود تا ظرفیت پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان بیشتر شود.

     

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.